Sånn krigføring av moderne art Vol.3

#41
Dropper bare innom for å si to ting;

Første er at MW3 er moro, og det andre er at teamwork i BF3 kan du se omtrent like langt etter som du kan i alle andre multiplayer FPS; det vil si at 90% av spillerne er brødhuer som like så gjerne kunne latt være å spille og laget ditt hadde gjort det bedre. Lagarbeid kommer ikke av seg selv, det handler om folka du spiller med, og om du tror du finner stort annent enn tullinger i både MW3 og BF3, tar du feil.

Skal prøve å skrive mer om multiplayern senere, men hittil virker det veldig likt MW2, som er bra.
 
#45
Man kan kjøre høyere oppløsning enn 1280×720, skjønner ikke helt hva folk sikter til med det der.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#46
Kjøpte spillet over disk i går, litt for å spare 70 kronasjer, men også for å kunne installere spillet fra disk istedenfor å vente på 14 gb oppdatering på en dag der alle fjortiser i verden laster ned spillet samtidig.

Endte opp med at det installerte 50 mb fra DVD, og lastet resten ned fra steam.:psyduck:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#48
Thinaran, Eivind: Man må visstnok sette image quality til native for å rulle samme oppløsning som skjermen. Setter man det til high eller ultra, så får man noe som kanskje konsollbabbys ville blitt imponert av.

Kilde
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#49
Eh, sånn halvveis gjennom campaignen nå og det... er ganske døllt. Ingen fuck yeah-øyeblikk enda. AI-en er fremdeles like ræva, fiender skifter retning mens de løper på en brøkdel av et sekund og lagkameratene dine hjelper ikke til så mye. Jaggu er det ikke et CoD-spill gitt.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#50
Og best av alt, det hadde preload. Du sparte i det minste de 70 spenna. :)
Og enda bedre er at hele friggins spillet ligger på de to diskene man kjøper, men siden det har kommet en liten førstedagspatch må man laste ned ... alt. Jaja, får forhåpentligvis testet skapet i kveld.
 

demake

Seksuelt godteri
#51
Derfor spiller jeg utelukkende i squads med kompiser, og vi Ace Squader hver runde. Battlefield 3 herjer noe så innmari når det sitter!
Derfor spiller jeg utelukkende singleplayer. Å spille med andre mennesker er en hype.
...oh well, jeg spiller ikke shewters heller, for jeg er så jævla hippie.