Sånn krigføring av moderne art Vol.3

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Ellers da, Activision er stygge.
Det har vel vært klart lenge, med tanke på at Activision er selskapet som synes det er kurant å kreve over hundre kroner for en pakke med fem nye kart til flerspillerdelen av spillene sine.

Bare slo meg her om dagen at hvis du har kjøpt 360-utgaven av Blops pluss begge kartpakkene, og har skaffa dem via poengkort kjøpt på - la oss si - Elkjøp istedenfor Xbox Live, da har du brukt tusen kroner på spillet. Vel anvendte penger.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#23
Welp, med tanke på hvor mye hardkjernen i CoD-spilla spiller så får de jo forsåvidt value for the buck. Hungry for more er de sikkert også.
 
#24
Så lenge folk er villige til å betale for det, kjør på. Greit å ha ei pengeku som kan finansiere mindre innbringende prosjekter. Blir vel å låne på biblioteket når det kjem.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Så lenge folk er villige til å betale for det, kjør på. Greit å ha ei pengeku som kan finansiere mindre innbringende prosjekter.
Altså, det er Activision vi snakker om her.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#31
Var det Jonah Hill/han kjukke morsomme fra alle komediefilmer de siste seks årene?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#32
Jepp, og Sam Worthlessington. Må si at alle disse live action-trailerne er ganske flaue.
 
#33
Må sei at åleinespelaren er tilfredsstillende popcornaction på skinner og fleirspelaren virker lovende. Så langt er eg ikkje ferdig med åleinespelararararen medan i fleirefolkspelararererarenenen har eg kun køyrd Kill Confirmed som åpner opp for litt ny taktikk og moro. Får 'like' fra meg og gleder meg til meir!

Liker også at det er Black Ops framleis har ein del eigne ting som ikkje er tatt med videre (slenge seg med prone f.eks) som gjer det verd å spele i tillegg.

Og ja, heile diskusjonen rundt MW3 vs BF3 er bullshit, det blir som å sammenligne Forza med Burnout. Deilig å rulle begge.
 

Kilik

Lokal moderator
#34
EDGE:
Wherever Call Of Duty goes from here, Infinity Ward’s Modern Warfare trilogy stands as this generation’s defining FPS series – and Modern Warfare 3 is an emphatic, feature-packed and sometimes stunning final act. [9]
Review