S.T.A.L.K.E.R.: Shadow Of Chernobyl

#1
THQ has released a new (massive) movie of S.T.A.L.K.E.R.: Shadow Of Chernobyl taken from press events held across the globe in February 2004. Movie allows gamers to see for the very first time actual gameplay from the worlds first genuine ?Survival FPS?. The game will released in Q2 2004. Check full article for an in depth description of the movie

Etter å ha sett videoen, gleder jeg meg enda mer til spillet ja :thumbsup:

Ser du frem til dette spillet ?

Last ned Press movie herfra :)
 
#2
Jeg for min del har mast til herrene på Sg om dette spillet i nesten ett halvt år men ingen ser ut til å bry seg...

Synd for dem!
 
#3
Ikke det at jeg tror at noen har giddet å laste ned denne videone, men jeg ville bare advare om at den jævla dritt videoen som jeg hadde gledet meg som faen til ikke funker. :evil:
 

Kilik

Lokal moderator
#4
Videoen funka fint til meg, og ble rimelig imponert. Men jeg er redd det forsvinner i mengden av alle andre lovende FPS-spill som kommer ut i år. Vi har allerede fått flotte titler som UT 2004 og Far Cry, og Half-Life 2, Doom III og Halo 2 kommer ut senere i år. 2004 ser ut til å bli et fantastisk år for oss FPS-fans...
 
#5
Hvilket Mirror brukte du?
 
#7
Opprinnelig skrevet av Einride@09.04.2004, 00.14
Ikke det at jeg tror at noen har giddet å laste ned denne videone, men jeg ville bare advare om at den jævla dritt videoen som jeg hadde gledet meg som faen til ikke funker.  :evil:
Det er ikke det at du bruker en avspiller som ikke takler fil formatet skikkelig? Jeg prøvde først med winamp og MS media player og fikk da bare lyd.
 
#8
jeg har akkurat det samme problemet på tross av tonnevis med forskjellige codekser...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Begge har like homo tittel?
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Irriterer meg. Virker som det er viktigere å skrive tittelen riktig enn å FÅ DET JÆVLA SPILLET UT!
GI UT FOR FAEN!

DRITT
 
#17
Det kan jo hende at det blihr lansert 26 April 2006. 20 år etter tragedien. Uansett, det er bare fint at de jobber med å legge mer innhold til spillet. Personlig tror jeg de har fått presentasjonsangst og lider av perfeksjonisme.

#offtopic: Noen som har lest The Roadside Picnic?

Sim Evil @ The_Klinik
 
#20
HVA FAEN!!!! DA BRUKTE DE SINNSYKT LANG TID PÅ Å LAGE SPILLET DA!!!


Hvordan er det mulig å bomme med over 2 år på lanseringsdatoen?