Saints Row 2 [360, PS3, PC]

D

Doctor Downs

Gjest
Har jeg spilt en tidlig, tidlig utgave eller ser dette spillet ut som et helt greit PS2-spill?

D

Deleted member 91

Gjest
Fordi det gjør det...? Det er ikke nevneverdig pent, det er faktisk ganske stygt, og fra hva jeg har hørt har det popup og lignende ut ræva også.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Sikkert en blanding av spillets grafikk og dårlig hukommelse.

D

Doctor Downs

Gjest
Nei, jeg har faktisk sett bedre karakermodeller, bedre animasjon og mer detaljerte teksturer (særlig innendørs) på PS2.

Lodin

Der Waaaah
Sjekk ut dissa konsollbabbyene som syns grafikk er det viktigste a.

Sånn ellers er PC versjonen utsatt til januar fordi det tydligvis var vanskelig å fikse kontrollen.

D

Deleted member 91

Gjest
Ingen her som sier det er det viktigste, vi er bare klar over at det ser ut som dritt. :p

Det er styggere å prøve hardt og ikke få det til i det heletatt, enn å legge korta på bordet og si "Ok, vi ga langt faen i det, men spillet vårt er jævlig mye bedre".

GTA taper og tar negertissen i rompa.

CockMcBalls

El Sabor Professional
Når bestemte alle seg for at GTAIV er pur drit i en sur sokk? Jeg elska det spillet, og det var jeg faenmeg ikke alene om! :sinna:

Lodin

Der Waaaah
Det er jævla bra, men i sin evige streben etter å bli realistisk har det tapt utrolig mye fra SA. SR2 derimot forsøker bare å være mer gøy morro enn SA. Syns det funker bedre.

D

Doctor Downs

Gjest
GTA IV er et av de beste spilla denne generasjonen, jeg har ikke spilt Saints Row 2, men eneren var supermiddelmådig i forhold til selv The Getaway og True Crime.

Lodin

Der Waaaah
Da er det jo greit at 100% av de som har spilt begge to har lagt merke til at nesten alle mangler er fjerna og alt er forbedra? ^^

Enig med flertallet. GTA IV var fett, men har hatt det vanvittig mye mer moro med SR2. Ezzy FM er forøvrig tidenes radiostasjon.