Salg på spill etc..

Jeg fikk mail fra Play.com at dem hadde salg nå. Etter å ha sjekket litt så er det mye spill som er veldig billig altså. Mye gammelt men også noen nye tittler går til en veldig billig penger.

Trykk her for å komme til Play.com's sin Jule salg side.

Under her så legger jeg fortløpende inn røver kjøp som jeg kommer over.

PC:

Her er et godt kjøp Shade: Wrath Of Angels til £12.99 som er 154kr. Frakt inkludert!Her er spillet

DVD:

En litt ukjent serie av en kjent gammel film. Veldig bra. Spartacus (Miniseries) til £9.49 som er 113kr.Frakt inkuldert!Spartacus

Alle husker vel Karate Kid? Karate Kid 1, 2, & 3 (Trilogy Box Set) til £13.49 som er 160kr.Frakt inkludert!Karate Kid

Og hva med Tintin? Tintin 75 Year Anniversary Box (10 Discs) til £15.49 som er 184kr.Inludert frakt!Tintin

Denne Hellraiser boksen koster flesk andre plasser.Hellraiser - Lament Configuration Box Set (4 Discs) til £14.99 som er 178kr.Inkludert frakt!Hellraiser

GameCube:

Super Monkey Ball til £9.99 som er 118kr.Inkludert frakt!Super Monkey Ball

Oida ...

Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay (XB) - GB £14.99.
Beyond Good & Evil (XB) - GB £9.99.
True Crime: Streets of L.A. (XB) - GB £7.99.
Galleon - GB £9.99
Second Sight (XB, PS2, GC)

Fine tilbud dette. Får vurdere det, men kjøper ikke noe før etter julaften nå.

Dette var bra tilbud ja, lurer selv på å kjøpe Evil Dead triologien til under 200 kr :)

Noen som har erfaringer med denne siden? Om man bestiller flere filmer i samme ordre, sender de da en og en film for å unngå toll? Eller sender de alt i en pakke, slik at man dermed må betale toll?

Det sendes som én og én pakke. Og jeg har bestilt 30+ ganger fra dem, og alltid fått pakken 4-5 arbeidsdager etter jeg bestilte. Kan med andre ord virkelig anbefales. Du kan også lese en del anmeldelser her. Eneste gangene det kan ta litt lenger tid, er hvis du bestiller noe som ikke går under tollgrensen, for da må posten fortolle og slikt, så det har tatt opptil to uker på det meste hos meg.

Husker jeg også synes det var så sinnsykt bra med tilbud fra play.. det vittige er at i England er ikke play noe urovekkende billig i det hele tatt.....

Begynte spillene å bli litt gamle(alt fra 1 år og oppover) så kjører de helt sinnsyke tilbud. Husker forrige jul så kjørte de 2 spill for 15 £... dvs under 200 spenn... Husker jeg kjøpte Drakengard(Ps2) uka etter at det kom ut for 13,50 £..... Godt at jeg har en dame med økonomisk sans og streng disiplin(ok så er jeg tøffel) ellers hadde jeg gått berserk der borte....

Jeg får jo nesten hjertestopp hver gang jeg går inn i en norsk spillebutikk.. Amen for engelske venner og familie sier jeg bare.. eller som de sier: " Well, thats Norway for ya....Expensive as fuck.... I bet you even have to pay 5-6 £ a pint..."
Jeg:"um...yea..." :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Apropos Mark of Kri: Ikke et plattformspill på noen måte. Hvem har sagt det...?
Mark of Kri er et slaktespill med noen stealth-sekvenser, ganske artig igrunn. Ganske voldelig også.