Jeg fikk mail fra Play.com at dem hadde salg nå. Etter å ha sjekket litt så er det mye spill som er veldig billig altså. Mye gammelt men også noen nye tittler går til en veldig billig penger.
Trykk her for å komme til Play.com's sin Jule salg side.
Under her så legger jeg fortløpende inn røver kjøp som jeg kommer over.
PC:
Her er et godt kjøp Shade: Wrath Of Angels til £12.99 som er 154kr. Frakt inkludert!Her er spillet
DVD:
En litt ukjent serie av en kjent gammel film. Veldig bra. Spartacus (Miniseries) til £9.49 som er 113kr.Frakt inkuldert!Spartacus
Alle husker vel Karate Kid? Karate Kid 1, 2, & 3 (Trilogy Box Set) til £13.49 som er 160kr.Frakt inkludert!Karate Kid
Og hva med Tintin? Tintin 75 Year Anniversary Box (10 Discs) til £15.49 som er 184kr.Inludert frakt!Tintin
Denne Hellraiser boksen koster flesk andre plasser.Hellraiser - Lament Configuration Box Set (4 Discs) til £14.99 som er 178kr.Inkludert frakt!Hellraiser
GameCube:
Super Monkey Ball til £9.99 som er 118kr.Inkludert frakt!Super Monkey Ball
Trykk her for å komme til Play.com's sin Jule salg side.
Under her så legger jeg fortløpende inn røver kjøp som jeg kommer over.
PC:
Her er et godt kjøp Shade: Wrath Of Angels til £12.99 som er 154kr. Frakt inkludert!Her er spillet
DVD:
En litt ukjent serie av en kjent gammel film. Veldig bra. Spartacus (Miniseries) til £9.49 som er 113kr.Frakt inkuldert!Spartacus
Alle husker vel Karate Kid? Karate Kid 1, 2, & 3 (Trilogy Box Set) til £13.49 som er 160kr.Frakt inkludert!Karate Kid
Og hva med Tintin? Tintin 75 Year Anniversary Box (10 Discs) til £15.49 som er 184kr.Inludert frakt!Tintin
Denne Hellraiser boksen koster flesk andre plasser.Hellraiser - Lament Configuration Box Set (4 Discs) til £14.99 som er 178kr.Inkludert frakt!Hellraiser
GameCube:
Super Monkey Ball til £9.99 som er 118kr.Inkludert frakt!Super Monkey Ball