Sam & Max sesong 2

Lodin

Der Waaaah
I dag la jeg plutselig merke til at Telltale har lagt ut første episode av den nye sesongen til salgs. Denne gangen er det julenissen sjøl som har vært ute med faen og det er som vanlig kun den dynamiske duoen av Sam og Max som kan stanse ham. Derfor blir det å slenge seg i Desotoen og dra nord til Ice Station Santa.
Både nye og gamle venner dukker opp og det loves nok en gang heftig resirkulering av lokalene. Ikke lat som dere ikke gleder dere til å dra til Bosco å spørre hva han har til salgs. :v: Det kjører en littegrann forbedra motor denne gangen med støtte for widescreener samt at Sam kan løpe. Sikkert mer og, men det vet jeg kun når jeg får testa.

Å kjøpe spilla funker akkurat som forrige gang. Man kan enten plukke opp en og en episode til 9 dollar eller hele skiten til 35. Riktignok består årets sesong kun av 5 episoder, men å ta alt i en omgang er alikevel å anbefale. Særlig siden man også denne gangen får tilsendt alt sammen samt bonuser hjem på DVD kun til prisen av porto.
Heldigvis slippes episodene denne gangen bare en dag tidligere på Gametap så jeg slipper å :argh: hver gang en ny dukker opp.

Hjemmeside samt sjappe

De som er gjerrige kan spille episode 4 fra sesong 1 gratis. Dette vil noen si er den beste så langt så hvis du ikke har vært borti serien før er det verdt å starte her.

EDIT: Flint Paper! Robot som siterer drittmusikk fra 80 tallet! Verdens beste options meny! Gule snøballer! Kjøring som er mer enn meningsløs! :yoshi:

Tutankoopa

Ole (オーレ)
SITAT(Lodin @ 14.11.07, 08.12) 89096
De som er gjerrige kan spille episode 4 fra sesong 1 gratis. Dette vil noen si er den beste så langt så hvis du ikke har vært borti serien før er det verdt å starte her.
[/b]
Kult, takk for tipset. Får jeg laster ned dog: Krever spillet noen særlige spesifikasjoner? Har kun en bærbar med 1 G og jeg vet ikke om skjermkort og sånt er noe særlig. Er ingen PC-gamer, obviously, men tror PCen er en helt grei en.

Lodin

Der Waaaah
Disse spilla krever minimalt av maskina di. Det som er av grafiske finurligheter har de "juksa" seg til med god bruk av grafikk.
Og etter å ha runna episode 201 så kan jeg ikke annet enn å glede meg til resten. :elsk:

Lodin

Der Waaaah
Episode 2, Moai Better Blues er ute! Detektivene skal denne gangen til påskeøya og løse mysteriet med bermudatriangelet.
Nei, jeg vet heller ikke hva de to tingene har med hverandre å gjøre.

oma

Village Drunk
episode 1 fra sesong 4 funker tilogmed på steam via crossover på mac, så dette burde kjøre fint uansett hva en har

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Tja, jeg vet ikke jeg Klaymen. Er en macbook en mac? Hvordan finner man ut av sånt egentlig? Finnes det noen gode guider/omtaler, gjerne på norsk? På forhånd takk.

Vel, Archtor. Macbook har rimelig ubrukelig skjermkort, så ca ingen nye spill fungerer på den. Jeg fikk likevel et lite håp når lodin skrev det han skrev, og håpet det var Macbook oma hadde også. Så, takk for inputen.

PC har skikkelig dårlig skjermkort as... Kunne ønske PC kom med nytt skjermkort!

oma

Village Drunk
joda, på macbook, så om du har windows på ene partisjonen så skal det nok funke fint - jeg kjørte det akseptabelt igjennom crossover lixzm, så om du kjører det native i windows så burde det nok gå strålendes :)

macbook 13" btw

Lodin

Der Waaaah
Episode 3 er ute. Denne gangen skal den dyriske duoen hamle opp med en emogothervampyr, zombier og ræva techno i Night of the Raving Dead. Har en følelse av at dette blir sesongens høydepunkt.

Dette må ha vært den beste episoden hittil i serien, gleder meg til neste!

Lodin

Der Waaaah
Det kan være at epidode 4, Chariots of the Dogs er enda bedre. Denne gangen er Bosco kidnappa av romvesener og bare to personer kan redde ham. Den er ute nå! :baby:

Lodin

Der Waaaah
Oooh, dette er klart den beste episoden for denne sesongen så langt. Etter de tre første frykta jeg at de ikke skulle ha et gjennomgående tema som sist, men der tok jeg jaggu feil. Når den endelige avsløringen kommer klikker alt og setter scenen for en episk avsluttning neste måned. Litt kort med bare fem episoder, men eh. Dette kommer til å bli på høyde med fighten mot Roy G. Biv. :p

Lodin

Der Waaaah
Gamespot kan nå bringe oss godnyheten om at også babby skal få spille Sam & Max. Med andre ord er det klart for sessong 1 på Wii.
Jowood står for utgivelsen som skal skje en gang til høsten.

Lodin

Der Waaaah
Siste episoden har kommet og gått, det var episke saker. Satan har britisk stemme, alle de beste badguysene fra tidligere episoder dukker opp igjen og vi får vite hvem de egentlig skyggemennene som stod bak skyggemennene er.
Uansett dumpet det en mail inn i eposten min istad som sa at jeg kan gi noen en kopi av første episoden fra denne sesongen siden jeg var så flink å kjøpte hele greia. Noen som vil ha? Hvis flere folk melder seg når jeg kommer hjem fra jobb nummererer jeg postene og trekker et nummer.