[Multi] Sean Bean: The Game (Bethestas Dishonored)

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#1
Bildet ble postet av Bethesda på twitter'n dems sikkert bare Skyrim DLC

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Nei, det er et bilde fra den nyeste traileren til Dishonored.


Dishonored er forøvrig et spill jeg gleder meg stort til. Satser på det blir bra. Deus Ex + Mirror's Edge + Thief + Bioshock? Ja takk.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#5
Skyrim-DLC, ja takk.

Kanskje de hadde noen linjer Sean Bean-dialog fra Oblivion liggende til overs, tenkt på det?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
RPS kjører preview. Hva fokuseres det på innledningsvis?
Linear – the devil word. Scourge of freedom, the antithesis of PC gaming, the ancient enemy of anyone who’s ever roamed the Zone or steered a Dragonborn across the mountains. Or so the purist spirit often believes. Is, the question hangs so very heavily, Dishonored a linear game? Yes. At least in the sense that it is not an open world. It is a series of missions in a linear order, most if not all of which require you to eliminate a specific target or targets.
Ruh-roh! Men:
That’s okay, though, because my understanding of the game – having seen it in action – has morphed from something like ‘steampunk Deus Ex’ to ‘magic Hitman’.
Mmmmmm... Magic Hitman. Blir dette spennende? Lov å håpe. Får litt samme følelsen av dette som jeg fikk av Bioshock før det kom ut, og det er digg.
 
#11
Lagd av samme folka som mekka Dark Messiah of M&M's... Det var jo lineært, bare ikke, så dette har sikkert en utvidelse av den leveldesign-filosofien. Skal sies at Dark Messiah også var super-MEH, så håper dem treffer bedre denne gangen for dem hadde jo noen gode idéer..

..dette ser stilig ut og jeg vil jo spille magisk Hitman, så mal meg interessert.
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Jeh, at det er lineært er kewlt nok. Så lenge spillen gir en valg i åssen man løser snikmyrdinga er det all good. Også har man magiske rotter og det er alltid et pluss.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Skal sies at Dark Messiah også var super-MEH
Her forstår jeg at du snakker om et annet Dark Messiah enn det Might & Magic-opplegget, et hvor gameplayet ikke besto 90% av å sparke goons inn i spikerfeller, utfor stup, ned i pytter, uti lava, etc. og de resterende 10% var å bløgge folk fra ræva til ganen med sverd. Ps det spillet eide.
 
#16
Husker at jeg digga kampsystemet i starten, men at jeg ble godt lei alt for tidlig i tillegg til at spillet hadde klisjéer av typen "Hei! La oss introdusere fiender som snur hovedmekanikkene på hodet, men på en måte som samtidig fjerner all moroa fra spillet!". Det, pluss at det kjørte helt ræv selv på min da helt moderne maskin og så husker jeg noen skripta sekvenser hvor kun én løsning var riktig og kun trial and error gjorde at man kom seg videre. Sånne sekvenser er ille nok, men når spillet loader leeeenge og ofte krasjer under loadingen så hadde jeg ikke en veldig fin opplevelse med den spillen :/

Noen som spilte 360-versjonen? Mener at den brukte de samme mekanikkene, men i helt nye levels?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Veeel, nå syntes jeg PC-utgaven var riktig så stas, men jeg testa demoen av 360-utgaven og den var ikke mye moro. Kjipe brett, og det var noe greier de hadde loka til som jeg ikke husker nå.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#18


Kommer en gameplay-trailer i natt/morgen, dette er en sniikpiikgiif.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#19
Så Half-Life 2 er også inni miksen nå?

Uansett ser dette svært gledbart ut. Har spilt igjennom D&DMM et par ganger og spiller det innimellom når jeg får et intenst ønske om å sparke ting. Elsker den spill, selv om det er noe ubalansert*. Tror moroa har mye med hva slags spillestil man legger seg på.

*er ikke omtrent alle halvgode spill (men egentlig skikkelig bra spill) som man spiller for spillmekanikkens del ubalanserte på et eller annet vis?