[Multi] Sean Bean: The Game (Bethestas Dishonored)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Ja, Jonathan. Først idet døden inntreffer kommer han til å forstå.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#22
r d den filmen med tom cruis?

Serr. Det er yndlingsalbumen min dere prater om, ikke kom her og lær meg om WOTW.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#24
er du kødd?


Det var snakk om hvilke spill det var referert til.
 

Lodin

Der Waaaah
#26
Ikke mange vet det, men H.G. Wells var ikke bare en profilert forfatter, han var og mannen som fant opp styltene. Det var egentlig disse som gjorde ham til en rik og innflytelsesrik person.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#27
Hadde det vært mario som hadde vært kilden til inspirasjonen hadde jeg ikke buggza så jævlig, men å si at et design basert på noe fra War Of the Worlds er rippa fra half life 2 bare fordi det er et annet spill som brukte det designet blir humbug, sludder og pølsevev.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29


G o t motherfucking y.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
Ja, gleder meg til å gripe tak i de store 'brøstene der, knis fnis.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
Kontroversiell påstand der sagosen, jeg er 99% sikker på at resten av oss er mest interessert i hva slags blekk som brukes til å trykke coveret.

Uansett er ikke Dishonored Arkanes første gang på sirkus, Dark Messiah hadde temmelig stålkontroll. Og hvis de lurer på hvordan de skal få til parkour-greiene, er det bare å ringe Splash Damage og be dem sende over koden til Brink (som også ble utgitt av Bethesda).
 
#37
Så nettopp de to videoene. Ser helt vilt ut. Victor Antanov er for øvrig involvert i dette, så det er ikke så rart om man ser likheter med Half-Life 2. :eng:
HYPED.
 
#38
Alright, her er systemkravene

Minimum Spec:
OS: Windows Vista / Windows 7
Processor: 3.0 GHz dual core or better
Memory: 4 GB system RAM
Hard Disk Space: 9 GB
Video Card: DirectX 9 compatible with 512 MB video RAM or better (NVIDIA GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850)
Sound: Windows compatible sound card
Recommended Spec:
OS: Windows Vista / Windows 7
Processor: 2.4 GHz quad core or better
Memory: 4 GB system RAM
Hard Disk Space: 9 GB
Video Card: DirectX 9 compatible with 768 MB video RAM or better (NVIDIA GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850)
Sound: Windows compatible sound card
Ligger akkurat på de anbefalte, så det skal gå greit. Med dx9 får jeg kanskje skrudd opp til medium med en bra framerate og. ^^



 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Hi-res-teksturpakke som gratis DLC på dag en, plz.
 

Lodin

Der Waaaah
#40
Næh. Istedet skryter de av at de har en slider for å stille FOV, man kan skru av musakselerasjon og bruke tallknapper til å velge skills.
FOV er forsåvidt nice, men porten av fåkkings Trenched har det. De gjør et stort nummer av å ha med dritt som burde være standard i alt.