Second Sight (Xbox)

#2
Ja, dette virker jo svært lovende. Jeg elsker Time Splitters 2, men jeg tviler ikke på at Free Radical også kan lage bra 3. person-spill. Jeg skal nok ha dette, antakeligvis til GameCube, siden jeg regner med at GC-versjonen kanskje er en smule bedre enn PS2 versjonen, og jeg har ikke Xbox. Det er vel multiplayer på det vel?
 
#3
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@31.08.2004, 18.51
Ja, dette virker jo svært lovende. Jeg elsker Time Splitters 2, men jeg tviler ikke på at Free Radical også kan lage bra 3. person-spill. Jeg skal nok ha dette, antakeligvis til GameCube, siden jeg regner med at GC-versjonen kanskje er en smule bedre enn PS2 versjonen, og jeg har ikke Xbox. Det er vel multiplayer på det vel?
96121​

Er ikke noe multiplayer desverre. Ivertfall ikke på den versjonen som jeg prøvde. Men singel player biten er veldig bra! Er selvf noe køddig med kameravinkler til tider, men det er det somregel altid i 3 person spill.

Det spillet her har ikke noe med Timesplinters serien å gjøre, men er en helt ny histore osv...
 
#5
Jeg har gjennomført spillet, og historien er meget spennende og bra,og grafikken er nice, særlig på folka......sånn timesplitters grafikk :D
Men det negative er at spillet er altfor kort, runna det på under 6 timer....
Men det var morro så lenge det varte :tommelopp:
Second Sight kommer også til PS2 :)
 
#6
Jeg prøvde dette spillet i en eller annen sjappe for noen dager siden og det virket ganske kult. Men then again - prøve spill i ti min gir meg som regel ganske lite.
 
#8
Jeg prøvde demoen av spillet, og endte derfor med å kjøpe psi-ops isteden, som jeg synes er mer morsomt, men det er jo smak og behag...
 
#9
Opprinnelig skrevet av smached@14.10.2004, 10.14
Jeg prøvde demoen av spillet, og endte derfor med å kjøpe psi-ops isteden, som jeg synes er mer morsomt, men det er jo smak og behag...
116633​
Hvordan er Psi-Ops?