SECTOR 5 REACTOR ff7-pc

#1
JEg trnger hjelp til noe i FF7-pc

Altså kapittelet er : SECTOR 5 REACTOR ,
Når jeg først detter ned fraen høy plass og faller ned i kirken til Aeris, og så hjelper jeg hun, og så stikker jeg bort til huset hennes for å hvile, åsså skal hun hjelpe meg tilbake til Barret og Tifa gjennom "den ødelagte
veien"
Det er her jeg trenger hjelp,
Når jeg kommer til den ødelagte veien, så kommer jeg ikke videre, det er en Stor arm der og en Heisekran, jeg tror du må bruke heisekranen til noe, men jeg får den ikke til å funke..:S , og jeg finner ikke noen vei videre heller.. :(

Head back through the Sector 5 Slum and you'll run into Aeris near the entrance to Sector 6. Make your way across the destroyed road until you reach the park. Talk to Aeris and follow her into Wall Market[/b]
Kan noen hjelpe meg? Eventuelt legg opp ett bilde visst det er litt komplisert..
 
#2
Nå er jeg sikkert litt dårlig til å forklare men... Jeg kan gjøre et forsøk.

Man skal ikke bruke den kranen til noe som helst. Det er faktisk så enkelt at du skal gå opp på rampen og følge veien bortover og gå igjennom noen rør. Er faktisk ikke noe vanskelig i det hele tatt...


NB!: Feil med bildet ja. Skal være et rør der. Meeeen. Samme prinsippet!

hmmm.

Håper jeg svarte på riktig ting da... :svette:

Litt oversiktskart
 
#3
Har gjort det der, men finner ikke veien videre..:(
Ser foresten att bildet dittm mangler ett stort jernrør som skal vere der Cloud står på øverste tegningen...
 
#4


Du ser den rød streken jeg har lagt til? Såvidt jeg husker skal det være en planke der som du kan løpe over.
 
#7
Har prøvd det veldig mye, Cloud bare går forbi uansett...

og ruten til Haz går heller ikke fordi skjermen stopper der
 
#8
Den planken dere snakker om. Du skal gå OPP den planken. Den står nemlig nede på bakken og funker som en trapp fra bakken og opp til platået og ikke som en bro fra det ene platået til det andre.
 
#9
Javell sikkert...
MEn uansett så mye jeg prøver, så vill ikke cloud på den, jeg prøver å gå fra alle kanter, men han bare stopper opp, eller går forbi
Husk det er Pc-versjonen , kansje det er noe klik med spillet?
 
#11
nei ikke helt nederst... men planken henger jo over det nederste nivået, jeg går jo under den...
Jeg er på det nivået som på bildet til Agahnim (der cloud står)... (bla opp)
 
#12
Nei den henger ikke over. Du kan gå helt intill kanten for å komme deg på nedsiden av planken, du "gjemmer" deg nesten bak platået. Du skal gå på fra nederste nivå.
 
#13
Fannt ut av det nå, huff så dom jeg var :(
men det var så åpenbart att jeg skulle gå fra det hakket høyere opp....
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Hæhæhæhæh. Dagens. :D