JEg trnger hjelp til noe i FF7-pc
Altså kapittelet er : SECTOR 5 REACTOR ,
Når jeg først detter ned fraen høy plass og faller ned i kirken til Aeris, og så hjelper jeg hun, og så stikker jeg bort til huset hennes for å hvile, åsså skal hun hjelpe meg tilbake til Barret og Tifa gjennom "den ødelagte
veien"
Det er her jeg trenger hjelp,
Når jeg kommer til den ødelagte veien, så kommer jeg ikke videre, det er en Stor arm der og en Heisekran, jeg tror du må bruke heisekranen til noe, men jeg får den ikke til å funke..:S , og jeg finner ikke noen vei videre heller..
Kan noen hjelpe meg? Eventuelt legg opp ett bilde visst det er litt komplisert..
Altså kapittelet er : SECTOR 5 REACTOR ,
Når jeg først detter ned fraen høy plass og faller ned i kirken til Aeris, og så hjelper jeg hun, og så stikker jeg bort til huset hennes for å hvile, åsså skal hun hjelpe meg tilbake til Barret og Tifa gjennom "den ødelagte
veien"
Det er her jeg trenger hjelp,
Når jeg kommer til den ødelagte veien, så kommer jeg ikke videre, det er en Stor arm der og en Heisekran, jeg tror du må bruke heisekranen til noe, men jeg får den ikke til å funke..:S , og jeg finner ikke noen vei videre heller..

Head back through the Sector 5 Slum and you'll run into Aeris near the entrance to Sector 6. Make your way across the destroyed road until you reach the park. Talk to Aeris and follow her into Wall Market[/b]