Selge spillsamlingen

#23
Kan ikke du bare komme med et eller annet prisforslag? Jeg har ikke noe intresse å måtte gi bud på flere tusen kroner bare for et par gamle spill.

btw, jeg kunne godt ha tenkt meg både Symphony of the Night og Jet Force Gemini, så hvor mye skal du ha for de to?
 
#24
the concept of FIRE2 adapter confuses me, explain
 
#27
Jeg kommer ikke til å selge, det knyter seg i magen hver gang jeg tenker på det. Og, nei, Jun-Jun Pe, jeg startet ikke emnet for å sjekke verdien. Den vet jeg veldig godt selv.. Beklager, jeg skulle nok ha tenkt meg mer om før jeg startet alt dette i det hele tatt.

Jeg tror ikke det finnes noen i Norge nesten som eier titler som dette til SNES f.eks. som ikke vet at de er verdt mange penger. Final Fantasy II (egentlig IV) og FFIII (egentlig seks), ble det ikke importert veldig mange av. Jeg var en av de heldige som kjøpte de på direkte-import med en gang de kom ut i USA. Chrono Trigger var også utrolig vanskelig å få tak i her til lands. Hadde det ikke vært for ny-utgivelser på PSX og emulatorer så er det helt sikkert mange her som ikke en gang hadde hatt sjansen til å prøve dem:)

Tingen er rett og slett at jeg verdsetter dem nok mer enn dere er villig til å betale uansett:)

Kanskje om noen år.
 
#28
Opprinnelig skrevet av Skalkanskjeselge@17.09.2004, 13.53
Jeg glemte å tilføye dette:
NES
Star Tropics (mint)

Jeg vurderer å selge spillsamlingen min.
Det jeg har er dette:
Konsoller:
Playstation
NES
2xSNES
GBA
2xGBC
Sega Mega Drive II
Dreamcast
N64

Spill:
NES
Legend of Zelda
Legend of Zelda II: Adventures of Link
Super Mario Bros
Super Mario Bros 2
Rad Gravity
Faxanadu
The Guardian Legend
Willow
Battle of Olympus
Cobra Triangle
Castlevania II: Simon's Quest
Duck Tales

Mange av disse titlene har både eske og manual fortsatt.

SNES
Final Fantasy II (NTSC)
Final Fantasy III (NTSC)
Chrono Trigger (NTSC)
Secret of Mana (NTSC)
Secret of Evermore (NTSC)
Illusion of Gaia
Breath of Fire II
Terranigma
The Legend of Zelda: A link to the past (NTSC)
Super Mario World
F-Zero
Super R-Type
Pit Fall

Nesten alle her har manual og boks. I tillegg så er det en Fire II-adapter som kjører alle NTSC-spillene bortsett fra Secret of Mana.

PSX
Final Fantasy VII
Final Fantasy VIII
Final Fantasy IX
Legend of the Dragoon
Legend of Legaia
Breath of Fire III
Breath of Fire IV
Parasite Eve II
Suikoden II
Grandia
Dino Crisis
Star Ocean II: Second Story
Vagrant Story
Vandal Hearts
The Adventures of Alundra
Castlevania: Symphony of the Night
Gran Turismo 2
Saga Frontier 2
Front Mission 3

Alt dette er PAL-titler, ingen av dem er platinum utgivelser. Original jewel case og alle manualene er intakte.

GBC
Pokemon Red
Pokemon Blue
The Legend of Zelda: Link's Awakening DX

Sega Mega Drive
Afterburner II
James Pond II: Codename:Robocod
Donald Duck in Maui Mallard
Donald Duck Quackshot
TazMania
Super Real Basketball
Alle org. esker er med. Tror ikke det er noen manualer.

Dreamcast
Shenmue
Skies of Arcadia
Sonic Adventures
Chuchu Rocket

N64
Super Mario 64
The Legend of Zelda: Ocarino of Time
The Legend of Zelda: Majora's Mask
Jet Force Gemini
Donkey Kong 64
Perfect Dark
Banjo Kazooie
Forsaken
Star Wars: Rogue Sqaudron
Star Wars Episode 1: Racer
Bass Hunter 64
F-Zero X

Noen interessert? Det vil være en kjempestart på en TV-spill samling!
103684​
var det virkelig alt? :blunk:
jeg stiller meg heller tvilsom til noen av disse titlene, er de virkelige? eksisterer de i det hele tatt? er du en liten svindler eller???
 
#30
Ja, det virket nesten for godt til å være sant.
Alle de skjeldene supertitlene på et sted...
Må ha! :sikle:
 
#31
Neida, det er veldig sant. Jeg var faktisk veldig aktiv på dette forumet for noen år siden. Husker godt tiden når jeg debattertet med Sonic_The_Hedgehog f.eks. Det virker som om han er borte også forresten.

Jeg husker Gateway666 og GarlandG fra den tiden også, men var ikke de litt nye da? Husker ikke helt, gøy å se at de er like ivrige enda i hvert fall!

Tingen er rett og slett at jeg har giftet meg og jobber ganske mye, så jeg har måttet nedkjempe "spillegalskapen" min for å ikke ødelegge noen av de tingene(som faktisk er mye viktigere!)

Og hadde dere samlet på spill siden 1984 hadde dere hatt en like god samling, kanskje bedre siden jeg hadde veldig lite penger når jeg var liten.
 
#33
Jeg stiller meg åpen til å kjøpe hele PSX samlingen for 2000 spenn. Tenk over det;o)
 
#35
Opprinnelig skrevet av Skalkanskjeselge@21.09.2004, 21.03
Og hadde dere samlet på spill siden 1984 hadde dere hatt en like god samling, kanskje bedre siden jeg hadde veldig lite penger når jeg var liten.
106171​
Hehe. Ganske mange her på forumet var ikke engang født i 1984 ;)

Hva sier du til å bytte psx pakka mot denne da?
 
#37
hm, hva er det med "jeg kommer ikke til å selge" som dere ikke forstår. han understreker ganske tydelig at han vil beholde dem. personlig ville jeg også ha spart dem. spesielt hvis han er gift å får seg unger så kan han vise dem hvordan spill pleide å være når han var ung. da var det ikke no tull som doom 3 (Les Doom 5) hvor alt handlet kun om grafikk, men hvor spillene faktisk hadde noe som heter innhold å var underholdende å hvor det var tydelig at utviklerne hadde et far sønn forhold til spillene de laget, de brydde seg om dem. :D

mange snasne titler i den samlingen... :cool2:
 

SHDR

Gullmedlem
#40
Opprinnelig skrevet av daBear@21.09.2004, 10.11
var det virkelig alt?  :blunk:
jeg stiller meg heller tvilsom til noen av disse titlene, er de virkelige? eksisterer de i det hele tatt? er du en liten svindler eller???
105633​
Nei, han bare fant dem på for at en av oss skal gå berserk og handle alt sammen, slik at han kan stikke til Hawaii med pengene, der han kjøper seg en snasen liten Thaibrud og ler mens han drikker kokosnøttdrinker.

Dust.