Selger/bytter en kinobillett + 3 ukers filmleie

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Har 10 gavekort hos brafilm.no på en gratis kinobillett og 3 ukers gratis filmleie. Jeg selger/bytter disse til en hyggelig pris fordi det bare er 1 per husstand, og jeg har brukt min. Det er ingen forpliktelser om fortsatt medlemskap, bare husk å avslutte før de tre ukene er over!
Alle porto inngår hos brafilm..

Jeg kan sende deg selve lappen (selv om jeg ikke ser poenget med det), eller bare sende deg koden og fremgangsmåte på PM (mye enklere :)). Siden gavekortet bare gjelder frem til 31/05, foretrekker jeg kan sende koden og fremgangsmåte på PM siden det tar en del tid med å få over penger, pluss posten osv..

Så, en kinobillett (som så vidt jeg forstår gjelder ut dette året) og tre ukers gratis filmleie hos brafilm.no (verdi: ca. 225 kr selges for 125 kr (NB: de tre første jeg selger går for 100 kr, så vær kjapp ;))

mvh
Haakon :D
 
#2
Du er en jævla forpult svindler. De kodene der får man gratis i FILM-magasiner på kinoen, og nå skal du ha 125 kroner for koder du ikke kan bruke? Hva tenker du med? Har politianmeldt deg for svindel, onkelen min jobber i Stavanger Politi.

Jeg anbefaler ban på denne fyren. :v:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Appappapp. Kom med litt bakgrunnsinfo på hvor man får tak i disse kodene, takk.

Tips til tyttebærpolitiet: Rapporter innlegg istedenfor å mekke drama på forumet, er dere snille.
 
#5
Stikk til din lokale kino og plukk med deg et gratis FILM-blad eller tjue, så har du nok koder til deg selv. Eller, det hadde holdt med en da, en kode per husstand. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Ja, okay... Hvis trådstarter gidder å spesifisere hvor han har fått kodene fra, så hadde det vært greit. Virker litt suspekt hvis det er gratiskoder som selges videre her, men det høres for meg ut som litt mer enn bare det. Nuvel.

Edit: Milde Magda. Lurte litt på hva dette Brafilm-greiene var for noe, så jeg sjekka litt. Jeg kan skjønne det hvis de sliter med å få kunder, kan du si. O_O
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Jaokay. Vi stenger, så får heller trådstarter ta det opp med meg dersom han føler det blir urimelig. :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#12
Tillater meg å få det siste ordet i denne saken, og kan bekrefte at det tilbudet Haakon prøver å selge, tilbys gratis flere steder. Jeg har fått sånne koder flere ganger, og de er ikke mye verdt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.