Har 10 gavekort hos brafilm.no på en gratis kinobillett og 3 ukers gratis filmleie. Jeg selger/bytter disse til en hyggelig pris fordi det bare er 1 per husstand, og jeg har brukt min. Det er ingen forpliktelser om fortsatt medlemskap, bare husk å avslutte før de tre ukene er over!
Alle porto inngår hos brafilm..
Jeg kan sende deg selve lappen (selv om jeg ikke ser poenget med det), eller bare sende deg koden og fremgangsmåte på PM (mye enklere
). Siden gavekortet bare gjelder frem til 31/05, foretrekker jeg kan sende koden og fremgangsmåte på PM siden det tar en del tid med å få over penger, pluss posten osv..
Så, en kinobillett (som så vidt jeg forstår gjelder ut dette året) og tre ukers gratis filmleie hos brafilm.no (verdi: ca. 225 kr selges for 125 kr (NB: de tre første jeg selger går for 100 kr, så vær kjapp
)
mvh
Haakon
Alle porto inngår hos brafilm..
Jeg kan sende deg selve lappen (selv om jeg ikke ser poenget med det), eller bare sende deg koden og fremgangsmåte på PM (mye enklere

Så, en kinobillett (som så vidt jeg forstår gjelder ut dette året) og tre ukers gratis filmleie hos brafilm.no (verdi: ca. 225 kr selges for 125 kr (NB: de tre første jeg selger går for 100 kr, så vær kjapp

mvh
Haakon