Selger Dragon Quest: The Journey Of The Cursed King

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#6
Ikke for å ødelegge moroa, men jeg tror Nanuk helst vil ha seriøse bud.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Men det koster fortsatt mer i porto å sende enn du har bydd hittil. Godt å se du gjør deg fortjent til tittelen din. :)
 

SHDR

Gullmedlem
#9
Koster Dragon Quest under 200kr nytt? HVOR DA?!

Og ... øh ... hvorfor? Spillet var jo påkostet som fy for lansering her i vesten. Solgte det ikke? Hvis ikke det solgte, hva slags JRPG-er er det som selger her da? Bare de med "Final Fantasy" i tittelen og kalde emokjøtere i hovedrollen på et eller annet loddent eventyr for å redde sin anale jomfrudom fra en eller annen homoerotisk farsskikkelse som også tilfeldigvis ønsker å ødelegge verden for å fullbyrde en profeti, når helten egentlig har mest lyst til å kutte seg i armen og irritere seg over at den blide og søte jenta på laget er forelsket i ham?

Jeg vil *aldri* forstå meg på mennesker.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#10
DQVIII inneholdt vel også FFXII-demoen (i hvertfall den amerikanske som jeg har). Skulle være grunn nok til å selge i massevis :p

Edit: Sannelig koster ikke DQVIII(med FFXII-demoen) usle 150 norske hos VG+
 
#11
SITAT(SHDR @ 03.12.06, 22.00) 38989
Koster Dragon Quest under 200kr nytt? HVOR DA?!

Og ... øh ... hvorfor? Spillet var jo påkostet som fy for lansering her i vesten. Solgte det ikke? Hvis ikke det solgte, hva slags JRPG-er er det som selger her da? Bare de med "Final Fantasy" i tittelen og kalde emokjøtere i hovedrollen på et eller annet loddent eventyr for å redde sin anale jomfrudom fra en eller annen homoerotisk farsskikkelse som også tilfeldigvis ønsker å ødelegge verden for å fullbyrde en profeti, når helten egentlig har mest lyst til å kutte seg i armen og irritere seg over at den blide og søte jenta på laget er forelsket i ham?

Jeg vil *aldri* forstå meg på mennesker.
[/b]
Ikke gi opp livet helt enda, bestilte DQVIII i forrige uke, tenkte jeg skulle ha det i hendene når siste eksamen leveres. Hvorfor du skal bry deg? Fordi jeg gleder meg mer til dette enn til å få klørne i FFXII. Gjennomført old school med sjarm > emo pretty-boys i hovedrollen. FFIX > FFVIII.

Fillern, tenkte jeg skulle lage et godt "ha troen på menneskeheten"-innlegg her, men det ble som vanlig maltraktert av at jeg ikke klarer å formulere meg.