Selger en masse stash

Status
Stengt for ytterligere svar.
#23
Spillet er igod stand, og eske og manual følger med. Men er egentlig mest interessert i å selge.. Du kan ikke kjøpe det da?
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#24
Er nok ganske så fattig for øyeblikket.. brukte akkurat 500 på pokemon LeafGreen. I tilegg har jeg ikke noen jobb heller :(
 
#25
Opprinnelig skrevet av Agahnim@05.10.2004, 02.32
Hvis det er fra FFVIII eller FFX finner du det på Outland i Stavanger, soppe. Da følger også med en miniatyr av sverdet til hovedpersonen. Koster 179,-
112312​
Jeg var på outland i dag å kjøpte FFX Smykket, ring og sverd i en boks for 179,- og FFVIII smykket for 109.-

Agahnim: du vet ikke om de får inn mer FF ting på outland?
 
#29
Opprinnelig skrevet av smached@07.10.2004, 10.45
Hvor mye for animal crossing?
113557​
Animal Crossing er amerikansk og det følger med mem. card med to originale NES spill. Vil ha 400 + porto for det.
 
#30
Opprinnelig skrevet av soppe+06.10.2004, 17.31-->
<!--QuoteBegin-Agahnim
@05.10.2004, 02.32
Hvis det er fra FFVIII eller FFX finner du det på Outland i Stavanger, soppe. Da følger også med en miniatyr av sverdet til hovedpersonen. Koster 179,-
112312​
Jeg var på outland i dag å kjøpte FFX Smykket, ring og sverd i en boks for 179,- og FFVIII smykket for 109.-

Agahnim: du vet ikke om de får inn mer FF ting på outland?
113185​
[/b]
Det gjør de garantert, de har alltid hatt FF-ting der, for det meste actionfigurer da.

Jeg fikk forresten spillet idag, Ghaz. Slenger nå en pluss til deg i Brukernes tilbakemeldinger.
 
#31
Opprinnelig skrevet av Ghaz+07.10.2004, 10.47-->
<!--QuoteBegin-smached
@07.10.2004, 10.45
Hvor mye for animal crossing?
113557​
Animal Crossing er amerikansk og det følger med mem. card med to originale NES spill. Vil ha 400 + porto for det.
113559​
[/b]
Var du interessert i denne eller?

Vil si at jeg ikke har fått sendt alt ennå,l da jeg ikke har hatt interenett de siste dagene. Men sender alt snart:)
 
#32
Jeg er interessert i å kjøpe RE2, RE3 og RE:CV(NTSC)til en fornuftig pris, hva skal du ha for de spillene? Jeg har RE0 og RE1 remake, så de er jeg ikke interessert i.

Har RE2, RE3 og RE:CV til PSX/DC, men hadde vært knall å hatt alle til GCN.
 
#33
Opprinnelig skrevet av milsem@10.10.2004, 23.58
Jeg er interessert i å kjøpe RE2, RE3 og RE:CV(NTSC)til en fornuftig pris, hva skal du ha for de spillene? Jeg har RE0 og RE1 remake, så de er jeg ikke interessert i.

Har RE2, RE3 og RE:CV til PSX/DC, men hadde vært knall å hatt alle til GCN.
115045​
Er egentlig interessert i å selge som pakke, men for 750 + porto er de dine.
 
#34
Sukk.... så var det dette med en fornuftig pris igjen da. Man kan jo bestille spillene NYE fra dvdboxoffice.com til en rimeligere pris.

Til info: når man selger spill så er det vanlig å slå av iallefall 50% av det man selv ga for spillene. Om du ga 1500,- for spillene selv så sier jo det alt.... Send en mail til meg neste gang du kjøper spill så skal jeg hjelpe deg med å spare penger.

Ser i et innlegg lenger opp på siden at du krever 400,- for Animal Crossing... ja, det er jo tross alt amerikansk og du er til og med så generøs at du legger med et minnekort med to orginale NES spill. Samme spill kan man kjøpe fra dvdboxoffice for 240,- De er enda mer generøse enn deg, de gir til og med gratis frakt....

Hmmm... Ghaz... det er ikke tilfeldigvis selve "Big Brother"-Rodney som skjuler seg bak det kallenavnet?
 
#35
Opprinnelig skrevet av milsem@12.10.2004, 18.41
Sukk.... så var det dette med en fornuftig pris igjen da. Man kan jo bestille spillene NYE fra dvdboxoffice.com til en rimeligere pris.

Til info: når man selger spill så er det vanlig å slå av iallefall 50% av det man selv ga for spillene. Om du ga 1500,- for spillene selv så sier jo det alt.... Send en mail til meg neste gang du kjøper spill så skal jeg hjelpe deg med å spare penger.

Ser i et innlegg lenger opp på siden at du krever 400,- for Animal Crossing... ja, det er jo tross alt amerikansk og du er til og med så generøs at du legger med et minnekort med to orginale NES spill. Samme spill kan man kjøpe fra dvdboxoffice for 240,- De er enda mer generøse enn deg, de gir til og med gratis frakt....

Hmmm... Ghaz... det er ikke tilfeldigvis selve "Big Brother"-Rodney som skjuler seg bak det kallenavnet?
115968​
Du kom deg akuratt inn på hatlista mi, gratulerer.
Ikke kom her og lær meg å selge og kjøpe spill, har gjort det nok selv. Om du vil ha 50 % for ett spill, som er den gyldne regelen du kom med som sikkert ingen andre vet om, så greit for meg, men akuratt RE spillene mine betyr litt for meg, dermed selger jeg de ikke for ingenting.

Og angående DVDBoxoffice. Kjøp gjerne derfra, men vær da forberedet på lang ventetid og toll. Selvom de averterer med gratis frakt over hele verden, er det ofte du må opp og betale en god del slump penger i toll..

Og hvorfor i helvete skulle jeg være Rodney?
 
#38
Opprinnelig skrevet av Agahnim@02.10.2004, 12.13
Jeg er veldig interresert i RE-pakken til GC og Diddy Kong Racing til N64. Hvor mye?
111234​

Skal kvitte meg med Resdent Evil remaken og Zero. Begge er PAL. Vytter helst, men kan også selge :) .
 
#39
Opprinnelig skrevet av Ghaz+12.10.2004, 19.57-->
<!--QuoteBegin-milsem
@12.10.2004, 18.41
Sukk.... så var det dette med en fornuftig pris igjen da. Man kan jo bestille spillene NYE fra dvdboxoffice.com til en rimeligere pris.

Til info: når man selger spill så er det vanlig å slå av iallefall 50% av det man selv ga for spillene. Om du ga 1500,- for spillene selv så sier jo det alt.... Send en mail til meg neste gang du kjøper spill så skal jeg hjelpe deg med å spare penger.

Ser i et innlegg lenger opp på siden at du krever 400,- for Animal Crossing... ja, det er jo tross alt amerikansk og du er til og med så generøs at du legger med et minnekort med to orginale NES spill. Samme spill kan man kjøpe fra dvdboxoffice for 240,- De er enda mer generøse enn deg, de gir til og med gratis frakt....

Hmmm... Ghaz... det er ikke tilfeldigvis selve "Big Brother"-Rodney som skjuler seg bak det kallenavnet?
115968​
Du kom deg akuratt inn på hatlista mi, gratulerer.
Ikke kom her og lær meg å selge og kjøpe spill, har gjort det nok selv. Om du vil ha 50 % for ett spill, som er den gyldne regelen du kom med som sikkert ingen andre vet om, så greit for meg, men akuratt RE spillene mine betyr litt for meg, dermed selger jeg de ikke for ingenting.

Og angående DVDBoxoffice. Kjøp gjerne derfra, men vær da forberedet på lang ventetid og toll. Selvom de averterer med gratis frakt over hele verden, er det ofte du må opp og betale en god del slump penger i toll..

Og hvorfor i helvete skulle jeg være Rodney?
115993​
[/b]
Hehe.... ikke vanskelig å komme inn på hatlista til Rodney (eller Chris om du vil) skjønner jeg. Og du har tydeligvis ikke store problemer med å komme deg inn på andres hatlister heller. La merke til at du er en såpass seriøs kjøper/selger at du er blitt kastet på huet og ræva ut fra QXL og fått stempelet "useriøs". Burde jo si alt om deg for folk her på forumet.....

Tydeligvis vet du lite om DVDBoxoffice..... jeg har bestilt alle mine NTSC spill derifra og har tilgode å måtte betale frakt for et eneste spill (har godt over 30 bestillinger så langt). Trikset er å få dem til å sende forsendelsen som en gave og sette prisen til under 1000 kroner. Da går det nemlig ikke i tollen og alle hjerter gleder seg. Så.... sjekk faktaene dine før du kommer og belærer andre.

Godt at RE spillene betyr litt for deg, da synes jeg det er helt riktig av deg å selge dem til en litt høyere pris enn det man kan få kjøpt dem nye for. Animal Crossing betyr tydeligvis litt ekstra for deg i og med at du vil ha nesten dobbelt opp av ny pris på spillet. Og du... glem det som du så fint kaller min "gyldne" (eller gylne som det egentlig heter) regel. Jeg synes din regel, som sikkert alle vet om, at skal man selge et brukt spill så bør man kreve ny pris +/- 50-100%!! Smart!!

Hvorfor jeg tror du må være Rodney...?... er ikke overrasket over at du ikke tok den. La meg forklare. Rodney, akkurat som deg, er ikke den skarpeste kniven i skuffen, han er en idiot. Vil nødig at du skal misforstå, la meg forklare:

idio´t m1 (fra gr, eg 'privatmann, uvitende person', av idios 'egen')
1 åndssvak person (med IQ under 35)
2 tosk, dumrian jeg er en i- når det gjelder teknikk / din i-!
3 i sms: person som er opptatt bare av det som førsteleddet betegner fagi-, sportsi- .

PS. Synes denne kommentaren fra deg under et annet innlegg på forumet er utrolig bra: "Jeg kan gi deg en hundrelapp for RE3, og da er det medregnet porto. Uansett så er det ikke verdt mer.". Vet at det er PSX spillet, men i og med at GCN versjonen er en direkte port så er det jo merkelig at du blir såpass sur og tverr når jeg reagerer på at du skal ha 250+porto for spillet. Trodde aldri jeg skulle oppleve en så stor idiot at selv Rodney fra Big Brother fremstår som et geni. Det er bare å gratulere :tommelopp:

PPS. Så et annet sted på forumet at du var interessert i å kjøpe Pikmin 2. Jeg har det og kan selge det til deg, men du skal vite at Pikmin 2 betyr litt for meg og at jeg beklagligvis må kreve deg 150-200% av ny pris for spillet (en gyllen regel som alle vet om), DEAL? :blunk:
 
#40
Vet godt om DVDBoxoffice sin ordning, og det er sant at i de fleste tilfeller kommer pakkene frem uten toll, men jeg vet om tilfeller hvor de ikke har gjort det. Og poenget mitt var vel heller at det finnes folk som er redde for å legge ut kortnummer på interenett, slik at DVDBoxoffice og mange andre nettsider blir uaktuelle.

Grunnen til at jeg la ut en såpass dyr pris på Animal Crossing var rett og slett at jeg ikke visste om den lave prisen DVDBoxoffice hadde på det, og grunnen til at jeg ikke tok den med Rodney, var fordi jeg ikke fulgte med på Big Brother, som vel er ett program for idioter, så der har jeg truffet..

Synes dog du er litt frekk når du kaller meg dum, om du baserer en persons personlighet over internett, så tror jeg du har bomma litt.

Mye av det du reagerer på er misforståelser og vurderingsfeil, greit at du synes det er en høy pris, noe jeg forsåvidt ikke har nektet for, men synes altså du går litt over streken til tider.

Og når det gjelder QXL, er det jo ganske tragiske regler der, om du ser på brukernes tilbakemeldinger eller spør folk her, så vil du ikke få noen negative tilbakemeldinger.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.