Selger en masse stash

Status
Stengt for ytterligere svar.
#41
Ghaz du starta det greit vet å skrive :
Du kom deg akuratt inn på hatlista mi, gratulerer.
uansett; det er logisk å selge spill billigere enn i butikken/webshop/whatever, betyr spillet så *biiii-i-i-iip* mye for deg så selger du det rett og slett ikke..

og syntes du regelene på qxl er dårlige så er du jo useriøs..

Qxl er et seriøst nettsted med så å si strenge regler slik at folk ikke skal være USERIØSE...

dette var da en 3 parts mening.. så har dere den å legge på bordet også :)
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#42
Opprinnelig skrevet av milsem@17.10.2004, 00.16
idio´t m1 (fra gr, eg 'privatmann, uvitende person', av idios 'egen') 
  1 åndssvak person (med IQ under 35) 
  2 tosk, dumrian jeg er en i- når det gjelder teknikk / din i-! 
  3 i sms: person som er opptatt bare av det som førsteleddet betegner fagi-, sportsi- .
118057​
Siden du er så opptatt av definisjon, så kan jeg røpe at den du har der er riv ruskende gal. Å være en idiot vil si å ikke ha interesse for politikk. Dette ble sett veldig ned på i antikkens Hellas, og følgelig ble det omtrent for et skjellsord å regne. Din definisjon er bare en populærbetydning, som kanskje mentalt utfordrede individer som Rodney kunne tenkt seg å benytte.



Herregud, makan til korstog for litt overprisning.
 
#43
Opprinnelig skrevet av Gateway666+17.10.2004, 02.13-->
<!--QuoteBegin-milsem
@17.10.2004, 00.16
idio´t m1 (fra gr, eg 'privatmann, uvitende person', av idios 'egen') 
  1 åndssvak person (med IQ under 35) 
  2 tosk, dumrian jeg er en i- når det gjelder teknikk / din i-! 
  3 i sms: person som er opptatt bare av det som førsteleddet betegner fagi-, sportsi- .
118057​
Siden du er så opptatt av definisjon, så kan jeg røpe at den du har der er riv ruskende gal. Å være en idiot vil si å ikke ha interesse for politikk. Dette ble sett veldig ned på i antikkens Hellas, og følgelig ble det omtrent for et skjellsord å regne. Din definisjon er bare en populærbetydning, som kanskje mentalt utfordrede individer som Rodney kunne tenkt seg å benytte.



Herregud, makan til korstog for litt overprisning.
118123​
[/b]
....heldigvis så har de fleste beveget seg vekk fra det antikke Hellas og over i den moderne verden.

Men, bare lev som i antikkens Hellas og se om du ikke snart havner blandt mentalt utfordrede individer :tommelopp:

PS. Definisjonene jeg oppga på "idiot" er utarbeidet ved Seksjon for leksikografi og målføregransking på Institutt for nordistikk og litteraturvitenskap ved Universitetet i Oslo i samarbeid med Norsk språkråd. IDIOT :p

PPS. Gratulerer med at du klarte å komme deg unna med å pisse i en busk i slottsparken i går! :ler:
 
#44
Hei.. Har litt lyst på det derre final fantasy smykket jeg.. Men ikke ringen.. Er du åpen for det?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.