Selger endel PS2 spill

#2
Herregud, hvem bryr seg om du selger spill på QXL?

Dette er Spillegal, pikk
 
#5
Dette er Kjøp/Selg/Bytt kategorien Affable Ostrich. SÅ i stedet for og skrive opp spilla her gir jeg dere en link.
 
#6
Du kunne jo skrivd opp spillene i tillegg, ville blitt bedre da... Pikk.
 
#9
Nei, det er ikke noe pes, men jeg bare kommer med et forslag som du tydlighvis tok deg nær av, pikk.
 
#10
hehe, hvordan har du klart å fått en negativ kommentar?

er noen av spilla platinum?
 
#11
Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@16.01.2005, 15.31
Nei, det er ikke noe pes, men jeg bare kommer med et forslag som du tydlighvis tok deg nær av, pikk.
164274​
Tok meg ikke nær av forslaget ditt nei. Bare jævla teit av deg og hele tida si "pikk".

Scwepps: Vet ikke åssen jeg fikk det :p . Uansett, SSX og GTA: VC er platinum.

SNOFTE: Det var en trykk feil. Skrev SSX to ganger (selv om det bare er et spill). Skulle gå inn og redigere det, men en fyr bydde (bøy?) med en gang, så rakk ikke. Man kan ikke redigere salget etter at en har bydd.
 
#12
Så det var det det var? Etter det første innlegget met ble du lei av at jeg sa pikk?
 
#13
Er litt teit å drive (nesten) lobbyvirksomhet, og reklamere for en annonse på qxl. Enten så selger du de her, ellers så lar du være. Det er mange nok som er på qxl fra før. Jeg støtter Affable Ostrich i denne saken. Jeg gidder ikke trykke på linker når jeg går inn på et kjøp, salg og bytte-emne. Det blir for teit.

Synes pikk er et pent ord jeg :flau:
 
#15
Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@16.01.2005, 16.55
Så det var det det var? Etter det første innlegget met ble du lei av at jeg sa pikk?
164322​
Bortsett fra at du skrev 2 innlegg med det i så...
Hva er vitsen med og kalle meg "pikk"?

Whatever, jeg gir opp. Dere er alt for modne for meg...
 
#16
Altså.. Kjenner du Affable Ostrich littegrann så forstår du at han mente det positivt. :)
 
#18
Du ble irritert alledere etter 1. innlegg som jeg postet her, ignorante pikk :)P) Så du kan ikke si at det var grunnen til at du ble irritert på meg.

Så jeg har rett, og takk for at du støtter meg, eXploSer.
 
#19
Jeg var jo ikke irritert i det første innlegget mitt etter deg jeg? Var ikke frekt ment altså, om du trodde det.
 
#20
Uansett, om dere lurer så dere blir grøøøønne så er dette spillene jeg selger der:

- Need for Speed: Underground
- Grand Theft Auto: Vice City
- Tony Hawk's Pro Skater 4
- Dead or Alive 2
- TimeSplitters
- Armored Core 2
- SSX
- Auto Modellista
- Colin McRea Rally 3
- Dynasty Warriors 2
- Midnight Club Street Racing
- Max Payne (uten cover)