Selger MP3-Jukebox

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Selger Creative Nomad Jukebox Zen NX.
MP3 spiller med 30 GB lagringsplass. Der får du antagelig plass til alle sangene du liker, inn på en liten boks du kan ta med deg overalt.
Den er brukt i ca 1 måned og i helt fin stand. Alt følger med untatt innpakningen (sparer deg for masse søppel).
Den koster nesten 3000,- ny, men selger den her for 2000,-

Noen som er interessert?
 
#3
Hva er forskjellen...?
 
#5
Men Apple iPod MP3-spiller med 40GB kostet nesten 5000,- på komplett.no. Er du villig til å betale omtrent 3000,- mer bare for å få et "bedre design" (og 10 GB ekstra)? Det er jo bare helt bortkastet! Creative Nomad Jukebox Zen NX har alt du trenger!! ;)
 
#7
Ja, gjør som du vil! Du aner ikke hva slags kjempesjangse du går glipp av! :)

Er det noen andre som vil få med seg dette fenomenale tilbudet?! Muligheten til å ta med deg all din musikk uansett hvor du går for en billig penge!

(Ah! Du har rett Hrti, jeg burde bli selger!)
 
#10
Opprinnelig skrevet av Triel@27.06.2004, 17.59
Hvorfor selger du dette vidunderet?
Det er egentlig kjæresten min som selger den. Hun fikk en ny minidiskspiller i gave for litt siden, så da vil hun selge denne. Jenter vettu ;)
Så det er ingenting galt med den. Den er som ny.

bytter du den mot noe
open for forslag viss du vill bytte den................. 
Tror ikke hun er særlig interesert i å bytte den mot noe. I alle fall ikke spill eller noe sånt :)
 
#13
Opprinnelig skrevet av Venom@30.06.2004, 10.23
Men de er sjukt dyre.
Nettopp!
Derfor kan du få denne lille nyttige mp3-spilleren for bare 2000,- inkl porto. Billigere finner du den ikke!
Så, er det en deal? :D
 
#15
Opprinnelig skrevet av Hamster@30.06.2004, 13.38
det var litt dyrt må jeg si på komplett.no får du for 1000 og sånt ...........
På komplett får du denne for 3000,-
Jeg gir deg akkurat det samme produkte bare at du trenger å betale 1000,- mindre for at jeg skal beholde søpla (embalasjen).
 
#16
Denne er nå solgt, så dette emnet kan godt stenges :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.