SF III 3rd Strike Tournament

#1
Hey all fighting gamer fans.

Nå på lørdag, 13. November, kommer jeg til å holde en turnering i

Street Fighter III 3rd Strike.

Det er PS2 versjonen som blir spilt, så dere som ikke har lært dere arkadestikke ennå kan få en siste mulighet med pad før hovedturneringen i arkadeversjon på Spiderman like før jul.

Dette blir den første 3rd Strike turneringen i Norge, og kan sees på som en morro-turnering for å få et inntrykk av Norges SF ferdigheter. For mange er 3rd Strike nytt, men vi håper turneringen bidrar til større interesse blant sjangeren (2D).

Bring your Street Fighting friends! (The virtual ones that is)

Håper noen er interessert i å være med. Gi lyd!
 
#2
Dette høres sinnsykt kult ut!

Første gang jeg spilte 3rd Strike ble jeg jo ganske hekta på det. Prøver å bare bruke stick'e til det, men slår over til pad noen ganger. Hvis det ikke går så veldig bra for meg nå på lørdag i turney'n der med stick'e slår jeg nok over da og..

Igjen, dette virker genialt. Håper det blir mer av slikt framover enn det har vært hittil.

Stand on! (stå på..)
 

EagleJin

Bear Necessity
#3
Ganske enkelt Genialt! skal selvfølgelig delta :D

Hehe..
Stand on! (stå på..)
Får vel se hvem som sticker av med seieren til slutt
;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Jeg er også med, selv om jeg er hakket dårligere enn Shadar. DC-versjon på meg også, serri. Som Shadar har lånt siden juni. Grr.
 
#6
aldrig i mitt liv har jeg prøvd SF III 3rd strike....men kan godt delta for det. gleder meg til å prøve spillet :)
 
#7
Cinos: Forbered deg, Bison er ikke med, men Akuma/Gouki. Ikke Shin Akuma/Gouki desverre..og bare en super man velger på forhånd..så du er advart.. (og nei, hcb,hcp+k er ikke med her..men hans andre som krever maks level (shungokusatsu)..)
 
#8
Opprinnelig skrevet av Red Hawk@10.11.2004, 21.54
Cinos: Forbered deg, Bison er ikke med, men Akuma/Gouki. Ikke Shin Akuma/Gouki desverre..og bare en super man velger på forhånd..så du er advart.. (og nei, hcb,hcp+k er ikke med her..men hans andre som krever maks level (shungokusatsu)..)
133687​
au....hmm, dette ser ikke bra ut.
hvem er med på SFIII 3rd strike spillet?? eg må vite også tenke gjennom hvem jeg skal bruke
 
#9
Jeg blir gjerne med. Jeg er sikkert noe rusten, siden sist jeg prøvde det var for en mnd. tid siden hos Hyulvinji og Red_Hawk. Men what the heck.

Sign me up, mon.
 

EagleJin

Bear Necessity
#10
Cinos:
Ken
Ryu
Gouki
Chun Li
Dudley (bokser)
Hugo (overtatt etter Zangief)
Ibuki (Ninja. Ligner på hu lille samurai/ninja-dama i c vs snk 2)
Sean (vel.. han er "ny". Minner om en blanding av Dan i alpha 3 og Allen i sf ex1)
Alex (Røff type. Smågal :p)
Twelve (en merkelig skapning)
Oro (Enda en merkelig skapning...)
Elena (Capoeira)
Remy (overtatt etter Guile)
Q (enda en merkelig type..)
Gill (mysteriet selv..)
Urien (uhm...)
Makoto (karate, men lang fra så tøff som shotokan-folket :p)
Necro (Dhalsim-lignende)
Yun (Tai Chi)
Yang (Tai Chi her også)
 
#11
Shotokan-folka er og forblir guder i mine øyne. Eneste som mangler i 3rd Strike er super combo/art cancel, men det sier seg selv at ikke er der siden man bare kan ha en super combo/art, med unntak av Gouki som har 3 stk..

Er ikke Makoto rangert som den 4. beste i spillet eller no? Og hvor på lista kommer Ryu og Gouki? Noen som vet?
 
#14
Gutti: Takk for SRK og throw-tips. Skal klare å fikse det, litt i hvert fall, til vi treffes igjen. :)
 

EagleJin

Bear Necessity
#16
"kjøp"-knappen på www.dvdboxoffice.com
Direkte til "Buy sf anniversary collection".
Linken gir deg et eksemplar i handlevogna til venstre

Opprinnelig skrevet av dvdboxoffice
Bringing together an all encompassing fighting title, this collection will be comprised of Hyper Street Fighter II, a blend of the previous Street Fighter II editions which will incorporate the character variations and features found throughout the series, and the arcadesmash hit Street Fighter III: 3rd Strike.


Hyper Street Fighter II
* Five games in one - Hyper Street Fighter II is a collection of all five entries to the “Street Fighter II” series which include: Street Fighter II, Street Fighter II Champion Edition, Street Fighter II Hyper Fighting, Super Street Fighter II: The New Challengers, and Super Street Fighter II Turbo.
* A vast selection of characters - Mix and match all characters and their variations from previous Street Fighter II editionsto create countless dream matches of epic proportions. Concoct such matches as Ryu from the original Street Fighter II as he uses a rapid light kick while a second Ryu counters with a Super Combo from Street Fighter II Turbo’s unique Super Combo System.
* Gallery Mode – Access a collection of the various introductions, music soundtracks, images and character background information from all conversions of the Street Fighter II series.
Street Fighter III: 3rd Strike
* Grade Judge System — Player’s performance is evaluated at the end of each match. The evaluation is based not only on the outcome, but also the match play and how efficiently each character’s moves are used. Players must perform brilliantly to achieve a high grade.
* Progressive Hit Frame System — This programming technique enables a more realistic “Hit Frame” or “Collision Box” detection. The area in which a player makes contact with their opponent is precisely calculated and based on a single frame of animation.
* Super Arts Move – Players choose one of the three Super Arts available to each character.
* Parrying – Player’s perform a dodge move by pushing the direction button towards the opponent at the exact moment of opponent attack.
* Leap Attack – Move allows players to attack an opponent who is performing a crouching block.
 

EagleJin

Bear Necessity
#18
Er den versjonen jeg har. Kjipt at PAl versj. av anniversary ikke innehoder 3S..

SF3S x-box am. (IGN)

Lanseres 22. februar 2005..
 

SHDR

Gullmedlem
#19
Jeg er redd krysskassa ikke er helt fightingmaskinen. Håndkontrollen er simpelthen ALTFOR fuck'd. Da ender jeg enten med å kjøpe en arkadestikke til Xbox, eller chippe PS2-en min.

Jeg vet at jeg stiller mye dårlige spørsmål nå, men anse det som en måte å få enda en stakkar hektet på SF3: Hvor finner jeg en anstendig arkadestikke til Xbox som ikke koster skjorta? Helst under 500 kr, om det ikke er mulig, under 750. Kan se ut til at Xboxen blir brukt litt mer fremover om jeg kommer meg Live med dette spillet ... X-Arcade ser veldig bra ut, men koster flesk ... er det likevel et godt valg?

Jeg fant Xbox-versjonen til 320 kr. på GamePlay.co.uk, så med en gang jeg får klarert arcade stick-situasjonen, er det SF: Anniversary på meg. Jesus!
 

EagleJin

Bear Necessity
#20