SG er ultraniggertreigt!

Lodin

Der Waaaah
#21
Heller ikke no problem å surfe forumet på 3DSen. Må ha noe med at Nintendo droppa Opera til fordel for no japanske greier. :smugdog:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
SG er ikke ultraniggertreigt! På et LAN som har hatt tidvis store nettproblemer!
 

Jante

privileged CIS shitlord
#25
Liker alle de konstruktive tilbakemeldingene her. Martin kan gå og dø i en Video Nova-brann.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#27
Liker alle de konstruktive tilbakemeldingene her. Martin kan gå og dø i en Video Nova-brann.
Vil du ha kontruktiv tilbakemelding? Installere en av disse kan løse dine problemer:
internet explorer
netscape (kniz)
safari
firefox
chrome
arora
epiphany
seamonkey
midori
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#28
:ras:
 

Jante

privileged CIS shitlord
#29
Jeg gidder ikke endre mine browservaner totalt fordi én side ikke er optimalisert for en brukervennlig opplevelse. Da vinner IE. Vil dere at IE skal vinne?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#33
Hvorfor kjører folk Toyota, Fiat er jo mye bedre!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#35
Opera lå milevis foran alternativene da jeg starta å bruke det i 2001-ish. Alle andre har kommet haltende etter. Synes fortsatt Opera er mye mer brukervenlig enn eks. Firefox, men det kan skyldes at jeg har alle tastatursnarveiene til Opera innbakt i fingrene.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#36
Har også brukt Opera siden 2001-ish og har ingen planer om å forandre på det. Prøvde å gå over til Fislefox for en del år siden fordi alle bedreviterne hypa det så jævlig, men jeg ble ikke imponert. Dessuten kan du ikke holde inne høyre musetast og trykke venstre for å gå kjapt tilbake til forrige side i Fislefox. Det er et stort minus. Har likevel Fislefox innlagt for sikkerhets skyld, siden Opera har trøbbel med en og annen side iblant.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#37
Hvem i helvete er det som ikke har ei mus med frem/tilbake-knapper på siden i 2011?
 
#38
Vel, sjutten har den panna fra nittitallet.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#39
"tilbake" er en nettleserfunksjon jeg slutta med da tabs kom.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#40
Mus med tilbakeknapp, ja. Snart forventer vel folk at jeg kjøper mobil med kamera, MP3-spiller, operativsystem og internett på også.