SG er ultraniggertreigt!

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#42
Da er det jo mye enklere å høyreklikke og velge "back" eller bare trykke på tilbake i browseren.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#44
Mus med tilbakeknapp, ja. Snart forventer vel folk at jeg kjøper mobil med kamera, MP3-spiller, operativsystem og internett på også.
Mobiltelefonen din har operativsystem, så her er du nok allerede en del av smartfonbølgen enten du vil eller ikke. iPhone4S neste?

Sånn ellers blir jeg veldig overraska om det ikke finnes et plugin til Firefox som lar deg bruke sånne rare mus/tastatursnarveier.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#45
Regna nesten med det. Det er uansett ikke noe fænsischmænsi Windows-opplegg, så da går det greit.

Og jeg vil påstå at det er raskere å holde hånda på musa enn å bevege den over på tastaturet.
 
#46
Skulle tro man hadde to hender her plutselig.

Sånn ellers protip Opera er piss
 
#48
Babby sint fordi han bruker feil browser? :(((
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#49
Alt+venstre er kun raskest når du allerede sitter med begge hendene på tastaturet, men jeg kan ikke huske at jeg noensinne har hatt et behov for å gå tilbake mens det har vært tilfelle.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#50
Har forresten fiksa problemet. Da er man helgadert til neste gang Endre legger inn mer javascript som fucker opp ting.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#52
Jeg kom på, da jeg våknet, nå nettopp, at det faktisk ikke er det jeg bruker. Det går helautomatisk og sitter så godt i fingra at jeg ikke tenker over at jeg trykker backspace.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#56
Den kom allerede i 2003, TrolleMartin.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#58
Vil bare påpeke at Spillegal ikke fungerer i Opera mini heller nå.