Shadow Complex

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Kjøpte meg detta i går. Koser meg.

Men det er lite å si om det, føler jeg. Når kamerater spør om det, det eneste jeg kommer på å si er "akksom super metroid" mens jeg trekker på skuldra.

Kul powerdrakt, ser pent ut, er ikke helt glad i å skyte inn i dybden. Det har vært et par ganger hvor jeg vil kaste en granat til en kis som er rett foran meg, men karakteren min kjører den rett inn i veggen siden han sikter på en annen fyr langt borti bakgrunnen - eller visa versa.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, det er kraftpung. Og hvis jeg hadde fått en tier for hver clippingbug jeg har sett i spillet ville jeg hatt råd til å kjøpe meg Trials HD nå. Noe jeg ikke har. Noen, gi meg penger for clippingbugs.

Men: Noe bra må da spillet gjøre, jeg er straks ferdig med min fjerde gjennomkjøring (denne gang har det gått i Insane hele veien). Skal ta en til etterpå slik at jeg dinger 50 og så blir jeg vel neppe å røre det noe mer. :p

Novastrum

Feminist-elitist
Beste spillet i år, så langt.

Har ikke kost meg på samme måten siden jeg var liten. Akkurat som å leke med actionfigurer. Håper inderlig at Nintendo fersker potensialet i slik 2D og lager et Metroid i samme fashion. Det hadde vært instawin.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har fortsatt et håp for at Other M kan bli noe i samme stil, bare med ekstra Team Ninja-koreografi. Hadde eid.

Alle de jævla ulidelige filmklippene Team Ninja lirer av seg vil neppe eie, men man får ta det som det kommer. Traileren hinta om at man endelig får vite historien om Adam Malkovich, i det minste.