I morra er dagen da det som etter sigende kan bli årets beste nedlastbare spill slippes så da passer det vel med en tråd?
Shadow Complex er en 2D platformer i beste metroidvania stil hvor man som
Jason Flemming skal redde dama si fra no mafian nazi kommunist republikanere som vil erobre San Francisco. De holder til i en enorm underjordisk base så da er det praktisk at Jason ganske snart finner en drakt som lar ham slå tilbake. Som i alle gode -vaniaer skal man farte fram og tilbake og snuse opp nye våpen og power-ups så man kan blæste større og større fiender. Anmelderne sier dette er ekstremt lojalt mot inspirasjonskildene bortsett fra visse seksjone hvor man skal skyte fiender som befinner seg på Z-aksen, altså dypere inn i bildet. Virker litt gimmicky, men men.
Hele greia kjører ihvertfall i Unreal 3 motoren så det er nok pent å se på. Selv forventer jeg meg dette årets Bionic Commando Rearmed og vel så det. De strålende anmeldingsene lover også godt.
EDIT: Her er sida til spillet på MS sitt dillenett. Er det som med Turtles kan man muligens gå dit å kjøpe det tidligere.
Shadow Complex er en 2D platformer i beste metroidvania stil hvor man som
Jason Bourne, nei Solid Snake, nei XIII, nei Wesley Gibson, nei
Hele greia kjører ihvertfall i Unreal 3 motoren så det er nok pent å se på. Selv forventer jeg meg dette årets Bionic Commando Rearmed og vel så det. De strålende anmeldingsene lover også godt.
EDIT: Her er sida til spillet på MS sitt dillenett. Er det som med Turtles kan man muligens gå dit å kjøpe det tidligere.