Shenmue 3

Shenmue 3 ? Kommer det allikevel ? Woohoo!!!

Tror jeg kjente en liten gledesskvett i boxeren! Hadde gitt opp håpet på at fortsettelsen ville bli gitt ut. Shenmue 3 på xbox360 :D Får frysninger når jeg tenker på potensialet...

Kilik

Lokal moderator
Ah, for en gledens dag!

Må ærlig innrømme at jeg nå hadde så og si gitt opp Shenmue III. Har lenge synes det har virket urealistisk at det kom en direkte fortsettelse på en gammel Dreamcast-serie. Xbox-konverteringen av Shenmue II solgte ikke all verden. Og det har gått fire år siden Shenmue II uten noen informasjon om det neste spillet. Men nå som det ser ut til at de inkluderer alle kapitlene i et spill, vil jo det også åpne for nye spillere uten kjennskap til serien.

Forhåpentligvis har AM2 kontroll på dette, selv uten Suzukis innlanding. I denne stund er jeg glad vi får en slutt uansett kvalitet på sluttproduktet...

Hvis dette ikke viser seg å stemme, blir det massiv boikott av Kikizo Games...

Beste nyheten jeg har hørt på flere år, men selv venter jeg med orgasmen til det kommer noe offisielt...

Uten tvil GLEDENS DAG. Dette blir virkelig bra.

Det finnes en Gud!! Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Dette er faktisk den største spill-nyheten jeg har hørt noen sinne! Shenmue 1 og 2 har vært mine favorittspill siden de kom ut! Yes yes yes!! :D :D

Kilik

Lokal moderator
Slik jeg tolker "no current plans", så vil vi mest sannsynlig aldri se Shenmue 3.

Men kanskje det er det til det beste? Jeg vil si det er bedre å huske Shenmue-serien for hva den var, enn å få en middelmådig og forhastet slutt på serien. Jeg tror nemlig ikke mr. Suzuki får de ressursene som trengs for å rettferdiggjøre enn oppfølger (Shenmue I og II regnes som tidenes dyreste spill).

Jeg vil si det første Shenmue spillet er det absolutt beste, rett og slett fordi du hadde muligheten til å gjøre mer enn å jobbe inn penger til husleie. Dessuten var truck-fører en langt mer interessant jobb enn å bære kasser, som var dødkjedelig. Det var altfor vanskelig å skaffe seg penger i Shenmue 2.

Vanskelig å skaffe penger i Shenmue 2? I samme gate som vertshuset er den en sånn gambler greie der du slipper kuler, som det er helt umulig å tape i. En halvtime der og man har mere enn 1000 dollar... Da slipper man å bry seg med å bære kasser...

Vanskelig å skaffe penger i Shenmue 2? I samme gate som vertshuset er den en sånn gambler greie der du slipper kuler, som det er helt umulig å tape i. En halvtime der og man har mere enn 1000 dollar... Da slipper man å bry seg med å bære kasser...
[/b]

Den enkleste måten er utvilsomt og selge collectibles til Pawnshops.

Ja, slutten på Shenmue II er fantastisk. Hele siste kapitlet er magisk. En av mine største spillopplevelser...

Jeg må innrømme at det har sett dårlig ut i det siste for Shenmue III. Spesielt med tanke på at Sega er kjøpt opp av Sammy, men denne meldingen øyner i hvertfall et lite håp. Også ganske mistenkelig de oppdateringene rundt nettsiden ja...

Nei, jeg gir dem frist til TGS i september til å annonsere Shenmue III. Får vi ikke se noe da gir jeg opp håpet om et siste spill i serien.
[/b]

jeg syntes det siste kapitle eller kanskje nest siste*husker ikke * men i alle fall der du bare løper og løper i skogen.. det er jo bare så teit.. tatt vekk den plassen der man bare løper og løper i det uendlige