Sierra er dau!

Lodin

Der Waaaah
Ikke nok med at de schvina i VU sa opp 350 ansatte, CNN kan melde om at det gjelder hele Sierra staben. Som vanlig prøver de å skjule seg bak fine ord om at navnet fortsat skal eksistere, men det hindrer ikke det faktum at alt som hadde med Kings/Police/Space Quest og Larry spilla per i dag er dødt og begravet. Vel har vi visst at de spilla aldri ville gjenopstå (Larry CUM:laude er ikke et Larry spill, AL Lowe er ikke med!), men likefult er dette en trist dag. Jeg har personlig tunge frysninger oppover ryggen nå som en av bastionene jeg vokste opp med er borte.
Faen dette er noe dritt!
*heller pils på gata for de gamle kamerata*

epp

firm and correct
EA er ingen gave til spillere. De lager jo kun dritt. Seriøst når lagde de et bra spill sist?

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
EA har ikke laget Battlefield 1942. Digital Illusions har laget Battlefield 1942. EA har bare utgitt det.

On topic: Det her var fryktelig synd, jeg har alltid likt Sierra. Spesielt fra AMIGAens dager. Nå får vi vel heller aldri sett et ekte nytt Larry spill. "snufs" :grine:

SHDR

Gullmedlem
Skaperne av grafikkadventuregenren og dermed indirekte hva jeg skylder veldig mye av min interesse for det skrevne ord som medium er da omsider tatt kvelden. De har riktignok ikke laget noe selv på en god stund, men de har vært der, og de har iallefall fulgt noen av sine gamle prinsipper i form av støtten til Half-Life, Tribes og andre nyere klassikere.

Enda en del av videospillhistorien er vekk. Dette er mye verre enn da Kubrick døde ...

Kleevah

Livsfarlig amatør
Bare til informasjon:
Adventurespill-divisjonen til Sierra gikk til helvete i 22. Februar 1999, da Oakhurst kontoret ble lagt ned, og alle sparket. Det inkluderer Al Lowe, Scott Murphy, Mark Crowe, Jane Jensen og Roberta Williams.

At Universal sparker ut flere nå kommer ikke som noe sjokk, men at det ikke er noen fra de gode gamle adventure dagene er hvertfall bombesikkert.

R.I.P. Sierra 1982-1999

kondolerer......

dette er en sort dag for spillhistorien..

Police Quest: Swat 2, var det første spillet jeg noen gang kjøpte. Jeg hadde mangen gode kvelder med det spillet ja.

Alt jeg kan si er vell, RIP Sierra. "Du" har gledet mangen, men nå er du borte. :(