Silent Hill: Shattered Memories - Løs remake av SH1 til Wii

Uhm, det er det jeg mener. Jeg kan ikke se noe sted i den videoen som ble lenket som er "grumsete".

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg syntes det så greit ut jeg, grafikkmessig altså. er litt skeptisk til selve spillet.

D

Doctor Downs

Gjest
Det var forsåvidt kreativ bruk av grafikk og ikke bare selve teknologien som gjorde Silent Hill 2 til en visuell perle, og kanskje det er det som slår meg her. Den overgangen til helvetesverdenen på slutten var... vulgær, og animasjonene så ikke veldig overbevisende ut. Jaja. Har fortsatt gode håp, men jeg venter på gameplay-videoer for å gjøre meg opp et inntrykk.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Eller kanskje en del av estetikken i filmen ikke var så gæren? greit nok at sykesøstrene ble litt for "vulgære" med utringningene sine, og litt kjipt at Herr Pyramidehode ble muskuløs istedet for en slags "ølmageslakter", men omgivelsene og lydene i filmen var faktisk meget meget knall. sier ikke at filmen var bra, men den var faktisk ganske kul.

SHDR

Gullmedlem
Åja, den var ikke gæren, det var ikke estetikken som ødela filmen. Men det er likevel overraskende, alle fire foregående Silent Hill-spill har vekslet brått mellom marerittverden og virkelighet, og på den måten gjort det tydelig at det ikke er noe eksternt som påvirker byen, men at alt er et resultat av det som skjer i huet til helten.

Uansett, jeg stiller meg forholdsvis positiv. Har noen av dere lest om branchingen? At spillets historie, omgivelsene og selv figurene skal forandre seg utifra hvilke valg spilleren tar i innledningen?

Lodin

Der Waaaah
Her er ihvertfall litt info.
At the start of Konami's Silent Hill: Shattered Memories, a psychiatrist performs an evaluation on players, prodding them with some fairly personal questions. Answering the "Do you roleplay during sex?" question is probably one of the tougher ones to answer truthfully in full view of other E3 attendees. (Hell yes, if you were wondering. Also, stop that.)

This was the discovery made by one young lady, who appeared to be answering some questions (another example: Do you think of other people during sex?) unfavorably and nervously. With the cursor hovering over another negative answer, she quickly looked around her and exclaimed, "This game is going to HATE ME!"

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Kotakus hands-on med spillet
Silent Hill: Shattered Memories is watching you. It pays attention to the things you look at and how long you look at them, building a profile based on your behavior. Stare at racy pictures often and soon the game's artwork takes on a saucy bent. An NPC police woman I met a little later on featured a sexy cop in a tight, unbuttoned shirt, which the player next to me had a much more mousy looking police woman show up in the same spot. It's a very nifty mechanic that should stir up a lot of conversation between players, comparing and contrasting their experience.
Dette virker lovende!