Siste spill du kjøpte

Kjøpte Legaia 2 som er et sinnsykt genialt spill etter min mening. Hvis du ser bort fra de grusomme stemmene. Å jeg kjøpte Orphen. Har ikke rukket å spille det ennå...

Har store planer om og kjøpe Way of the samurai 2. Noen som har spilt det?
 
Jeg kjøpte Eye Toy Play for 399 kr.

Jeg trengte webkamera så jeg kjøpte like gjerne hele Eye Toy pakken til den prisen.

Det er jo t.o.m morsomt å pusse vinduer, når man gjør det med PLaystation 2.
 
siste jeg kjøpte var Athens 2004, kjøpte det i danmark på bilka for 430 NOK......

jeg anbefaler dette spille til alle som spiller mye sammen med venner..!!!
 
Doom 3
Plattform: PC | Versjon: Nord-Amerikansk | Butikk: DVDBoxOffice | Pris: $74.95 CAD
Jepp, jeg ventet med å spille det til jeg fikk originalen (vel, nesten - jeg prøvde det litt hos ILiuz før jeg fikk det). Men nå har jeg vel spilt Single-Player og Multiplayer en del, og er alt i alt veldig fornøyd med dette spillet. Utrolig imponerende grafikk, samt en god stemning og et godt gameplay gjør Doom 3 til et av mine beste kjøp i år. Men overgår det Metal Gear Solid: The Twin Snakes, som fortsatt er min favoritt i år? Nei, så absolutt ikke. Men likevel, et godt spill, og det beste til PC så langt i år.
 
Kjøpte MetalArms:GlitchInTheSystem til GC for 699,- i Spider-Man-butikken (den hadde forresten ett interessant spillemåte hvor man kan bruke ett konsoll til å kontrollere en annen robot, men er utrolig hard, selv på easy. Man dør veldig lett) og Bloodrayne til GC for 99,- (som virker veldig lovende, de fem minuttene jeg spilte det), LordOfTheRings:ReturnOfTheKing til GC for 249,-, KirbyAirRide til GC for 449,- (som suger) og Smuggler'sRun:Warzones til GC for 149,- (som er veldig god til å slappe av med i FreeRun-modusen).
 
D

Deleted member 91

Gjest
Tjohei! Rainbow Six 3: Black Arrow er på vei fra play.com. £14.99 er en helt grei pris for et veldig fett Live-spill. :tommelopp:
 
kjøpte CSI: for 3 dager siden :p runna d på 4 timer
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Baronen@21.08.2004, 22.42
Tjohei! Rainbow Six 3: Black Arrow er på vei fra play.com. £14.99 er en helt grei pris for et veldig fett Live-spill. :tommelopp:
91113​
Er ikke det bare en expansion pack da? Trodde du måtte ha Rainbow Six 3 for å spille det, jeg... Uansett, så får du ha det moro mens kulene dine clipper igjennom fiendene slik at de ikke blir skadet. :tommelopp:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Mandark+21.08.2004, 22.18-->
<!--QuoteBegin-Baronen
@21.08.2004, 22.42
Tjohei! Rainbow Six 3: Black Arrow er på vei fra play.com. £14.99 er en helt grei pris for et veldig fett Live-spill. :tommelopp:
91113​
Er ikke det bare en expansion pack da? Trodde du måtte ha Rainbow Six 3 for å spille det, jeg... Uansett, så får du ha det moro mens kulene dine clipper igjennom fiendene slik at de ikke blir skadet. :tommelopp:
91132​
[/b]
Jeg satser på at det har blitt fikset, thankyouverymuch. :p Og nei, det er ikke en expansion pack. Scarface, jeg veit du føler deg sviktet, men jeg lover, Battlefield 1942 står øverst på listen nå. Jeg er bare litt usikker, med tanke på nye PC-en min, og alt sånt. Jeg lover, det skal kjøpes. Infact, veit du om en nettside hvor de selger det billig? Jeg har litt kash til overs, så... :flau:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Mandark@21.08.2004, 22.27
Koster 199 på Elkjøp, og 299 på Spaceworld.
91140​
d00d im liek totaly there!
Det skal kjøpes innen... neste søndag.
 
Kjøpte battlefield:1942 for ikke så lenge siden. Kosta 150 på ram&rom byporten.. Nå skal det nevne at dette ikke var deluxe edition da.
 
Det siste spillet jeg kjøpte var Splinter Cell til GameCube for et par måneder siden. Det er det kjedeligste, dårligste wannabe-realistiske drittspillet jeg eier.
Det var dagens dose aggresjon rett fra kyllingdisken.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Scarface@21.08.2004, 23.38
deluxe edition er bare surr da.

trenger ikke den modden som følger med - DC som teller.
91147​

Ehh, det følger ikke med noen mod.

Deluxe edition inneholder vel kun Battlefield: 1942 og Battlefield: Road To Rome, tror ikke Battlefield: Secret Weapons Of World War II følger med der. Selv har jeg alle pakkene :p Men som sagt, så kjører de fleste serverene bare vanlig Battlefield: 1942 og kun noen kjører Road To Rome og Secret Weapons Of World War II.

Jeg vil faktisk anbefalle deg Baronen og skaffe deg Battlefield: Vietnam også en gang, sånn at du kan kjøre den WWII moden :) Siden den er fet!