Sjakk på mobben

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#1
I disse dager er jo sjakk mer populært enn noensinne.
Aslak nevnte chess.com-appen og derfor har jeg testet dette. Nå har jeg Aslak, Sofie og dodraugen på lista.
Nå veit ikke jeg om folk har lyst å spille dette men here goes.

Disse kan addes fra Spillegal:

agradula
aslak00
bastantejante
dodraugen2k
Fetthesten
javifairground
kakarlsen
shinra85
Sofieae
Sviddlauk
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#3
Ikke spilt sjakk på år og dag

Får vel stille meg laglig til hogg og gå til anskaffelse av det

E: brukernavnet er shinra85
E2: Fant ikke dodraugen25
 

demake

Seksuelt godteri
#4
Jeg synes sjakk er dritkjedelig både å se på og spille (og jeg er dritdårlig i det i tillegg), så jeg står over denne.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
Har ikke mobilspilla noe som helst på hundre år, så... ok

PS: Har ikke spilt sjakk på hundre år heller.

kakarlsen

Edit: Dette er den verste måten å legge til venner i et spill noensinne.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Ok, jeg æme. Fetthesten her også.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#9
bastantejante er klar for remis.
 
#10
Min sjakkarriere er begrenset til den gangen dodraugen og jeg spilte sjakk på balkongen mens vi røyka cigarillos. Står over, men det blir spennende å se hvem som er SGs grandmaster.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#11
Redigert førstepost med riktig nick på dodraugen, og addet fler. Si ifra hvis jeg har glemt noen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Dette her, ass. Jeg må le når jeg tenker på hvor ræva han som spiller i det spillet jeg er med i er. Og så blir jeg forbanna fordi det er meg.

 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#14
At du ikke tok dronninga mi på trekk 10. Kødder ikke. Jeg var helt oppgitt over meg selv hele dagen, også kommer jeg hjem, ser på brettet og bare WOOO!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Øh, ikke at jeg husker å ha sett et trekk hvor jeg kunne tatt dronninga di uten å få igjen, men det sier vel mer om meg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#16
Heldigvis lar Chess.com deg se gjennom matchene dine trekk for trekk, slik at man kan se over og lære av sine feil. Det mest uvurderlige hjelpemiddelet er forresten analysis mode, der man kan trekke litt fritt for begge sider bare for å tenke litt bedre/lettere fremover.