Sjekk ut mitt kule LittleBigPlanet-brett!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1
Øyh folkens, sjekk ut brettet jeg mekka i Little Big Planet og smell på noen gode ratinger sånn at ikke terroristene vinner kampen om å stemme ned brett som ikke bare er gimmicks. Mao. var det ingen som likte brettet mitt og nå maser jeg på dere for å få det stemt oppover. :p

Legg til Fetthesten som kompis, eller bare søk på Robo Raid så fårru se på greier. Både Donkey Kong-homage, varmluftsballong, Paintinator-kaos og en bossfight er med. ^^
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Been there done that, med mindre det er enda et brett ute?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Har bare mekka ett brett, så da er du vel i rute.
 
#4
Spill mine og. Det første suger, men er utfordrende nok. Det heter "Super hardcore!". Det andre er jeg mye mer fornøyd med, men nå husker jeg ikke hva det heter. Finner det vel under samme author. Syns jeg husker at det er en bug i starten av den andre levelen min som gjør at man ikke kommer seg videre, men funker dårlig å rette opp buggen ettersom det er en sjanse for at jeg har mista spillet. :(

Frister å kjøpe det på nytt... men da vil det svi om jeg plutselig en dag finner det gamle spillet. Jeje.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
Magster, prøv Scary Paladins "Scary's Castle". I dare ya!

Finner du det gamle spillet hiver du det ut på qxl og selger det for 300 spenn.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#6
LilleStorePlanet-tråden var ikke bra nok for å pimpe bretta man lager? Da benytter jeg muligheten til å si at alle snart kan få gleden av å spille den ferdige versjonen av Scary's Castle. Jeg må bare bli ferdig med bossen jeg lager og legge ut premier. Er det forresten noen vet hvordan man får premiegreier til å sveve i løse lufta? Jeg spilte brettet ditt Yeti, men døde da jeg kom til et sted med en plattform man må komme seg opp på via en trekanta greie med pigger på den andre siden. Mener å huske det var noe dritt som heiv ut flammekuler og en ting som fyrte av plasmagreier også. Skal prøve igjen litt senere.

Uansett kan alle spille betaversjonen til jeg er helt ferdig. Det er forøvrig en fordel om dere hvertfall prøver mer enn en gang før dere griner og hiver kontrollen i TV-en, sånn at dere kan gi meg litt feedback på ting. Jeg vurderer for eksempel å hive ut noen brytere som gir ut hint om ting på noen steder man kan finne på å sitte fast, er det noe å satse på?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Er det forresten noen vet hvordan man får premiegreier til å sveve i løse lufta?
Enten lim dem fast til bakgrunnen eller hekt dem fast med tau.
Scary Paladin skrev:
Jeg spilte brettet ditt Yeti, men døde da jeg kom til et sted med en plattform man må komme seg opp på via en trekanta greie med pigger på den andre siden. Mener å huske det var noe dritt som heiv ut flammekuler og en ting som fyrte av plasmagreier også. Skal prøve igjen litt senere.
:D Handler om å følge med. Kanonen skyter to kuler ganske fort etter hverandre, men de befinner seg på forskjellige lag. Flammepinnene trenger du ikke å bry deg om før du har skutt kanonen. Det er vel det mest tricky på brettet bortsett fra bossen. :p
Scary Paladin skrev:
Uansett kan alle spille betaversjonen til jeg er helt ferdig. Det er forøvrig en fordel om dere hvertfall prøver mer enn en gang før dere griner og hiver kontrollen i TV-en, sånn at dere kan gi meg litt feedback på ting. Jeg vurderer for eksempel å hive ut noen brytere som gir ut hint om ting på noen steder man kan finne på å sitte fast, er det noe å satse på?
Det lengste jeg har kommet er der hvor man skal grabbe tak i det snurrende hjulet og slenge seg opp til et checkpoint. Det er da etter den røde dammen med gass og de vippepinnene man må balansere på. Problem nummer en jeg har med brettet ditt er at du må finne det ene korrekte punktet å hoppe eller slippe på, ellers så dør du. Det er ikke bra vanskelig, det er bare frustrerende. :mad:
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#8
Enten lim dem fast til bakgrunnen eller hekt dem fast med tau.
Jeg fikk ikke limt de fast til noe :(. Kanskje jeg var i feil felt eller noe sånt.

Det lengste jeg har kommet er der hvor man skal grabbe tak i det snurrende hjulet og slenge seg opp til et checkpoint. Det er da etter den røde dammen med gass og de vippepinnene man må balansere på. Problem nummer en jeg har med brettet ditt er at du må finne det ene korrekte punktet å hoppe eller slippe på, ellers så dør du. Det er ikke bra vanskelig, det er bare frustrerende. :mad:
Så det er ikke frustrerende fordi det er vanskelig altså? Kanskje fint jeg laga det hoppet i begynnelsen og ikke på slutten da. Jeg mener nå det er uendelig irriterende å måtte spille gjennom minutter med ting bare for å komme til et drittvanskelig sted man dør på, som alltid pleier å være rett før mål. Det skal nevnes at det er det eneste perfekte... lengdehoppet man må gjøre. Det snurrende hjulet er faktisk utrolig lett, alt du trenger å gjøre er å ta tak på riktig sted så du får nok fart til selve hoppet. Folk flest vil alltid ta tak på samme sted og aldri klare det, hvilket igjen får meg til å tenke på om tipsesystemet var en god ide.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#9
Hvis du spiller noen av standardbrettene om igjen, eller andre godt designede spill, vil du også se at spilleren får hint hvis en følger med, eller at spilleren "lures" til å finne riktig metode/vei. I Half-Life brukes pickups for å lede spilleren i riktig retning uten at spilleren selv tenker over det, i LBP finner du oseaner av visuell informasjon og guiding på vegger og objekter. Tipsesystemer er stort sett positivt sålenge det ikke dreier seg om håndholding.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Jeg fikk ikke limt de fast til noe :(. Kanskje jeg var i feil felt eller noe sånt.
Vanlige regler for fastliming gjelder med bobler også, er ikke noe spesialtilfelle.
Scary Paladin skrev:
Så det er ikke frustrerende fordi det er vanskelig altså? Kanskje fint jeg laga det hoppet i begynnelsen og ikke på slutten da. Jeg mener nå det er uendelig irriterende å måtte spille gjennom minutter med ting bare for å komme til et drittvanskelig sted man dør på, som alltid pleier å være rett før mål. Det skal nevnes at det er det eneste perfekte... lengdehoppet man må gjøre. Det snurrende hjulet er faktisk utrolig lett, alt du trenger å gjøre er å ta tak på riktig sted så du får nok fart til selve hoppet. Folk flest vil alltid ta tak på samme sted og aldri klare det, hvilket igjen får meg til å tenke på om tipsesystemet var en god ide.
Jeg har et tips: Ikke gjør det sånn at enten så klarer du det eller så dør du. Er ikke noe galt i å ha det vanskelig, men pixelperfekte hopp over dødsfeller er aldri artig. Var ikke det på åttitallet da plattformspillene oppsto, og de er ikke det i 2009 heller. :mad:
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#11
Hahaha skulle likt å se deg prøve det før jeg senka gassen, da måtte du nemlig treffe perfekt på hengegreia også. Skal se om jeg gjør det litt lettere uten at det blir for lett.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Mens vi først er inne på saken: Hvordan får jeg bytta farge på prompen jeg legger ut i bretta mine? Går ikke an å endre materiale etter at det først er blitt promp, og den er grønn uansett hva jeg har prøvd hittil. Hlp plz. :(
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#14
Velg prompeverktøyet og trykk firkant. Da kan du skifte farger så mye du vil uansett om materialet er promp fra før eller ikke.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Du store kineser. Takk for tipset. ^^
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#16
Hey hey hey, Eurogamer har en artikkel hvor de har kåret de ti beste LBP brettene der ute i communitiet, og litt lite SG bidrag men likevel en del snadder, og artikkelen finner dere... her!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#18
Veit ikke om LBP er noe bra multi, men vi får se.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#19
Nja, er overraskende dårlig online, med tanke på at det var det som liksom var så tøft med spillet. Det fungerer, men kameraet er faen meg etter deg. Uansett, det stopper ikke meg fra å bli med dere i kveld hvis ingenting skjer og det er greit for dere. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Okay jeg er med.