Sjekk ut mitt kule LittleBigPlanet-brett!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#21
Nja, er overraskende dårlig online, med tanke på at det var det som liksom var så tøft med spillet. Det fungerer, men kameraet er faen meg etter deg. Uansett, det stopper ikke meg fra å bli med dere i kveld hvis ingenting skjer og det er greit for dere. :)
Jeg har spilt plenty online og er egentlig ikke helt sikker på hva du mener. Kameraet oppfører seg likt online og offline og jeg har ikke hatt problemer med det.

EDIT: Online is where it's at i LBP
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#22
Så dreit dere i det eller spilte dere bare såvidt. Logget nettopp inn uten se noen spille LBP. :(
 

Lodin

Der Waaaah
#24
På tirsdag kommer vannshizzelet så da blir det vel litt spilling. Forøvrig kommer det og passende nok Pirates of the Caribbean dill. Kanskje ikke så veldig mange som bryr seg om å se ut som Jack Sparrow, men jeg skal ihvertfall ha Davy Jones drakta siden man da kan mekke seg en Cthulhu. :p
Jo også kommer det faktisk ei pakke med PotC brett og, omtrent et helt år etter MGS-pakka. Sikkert verdt å snappe opp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Jepp, så den nyheten der jeg også. Skal definitivt ha det bare fordi det er et nytt sett med brett fra Media Molecule, kommer sikkert noen snasne ekstragreier og noen nye Trophies også. Var mye moro å samle Trophies i MGS-pakka, iallfall.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Prater om? Kjøpte Pirater av Karibien-pakka og der var det med ørten tusen objekter, inkludert vann, og en serie med nye brett. Som er grisefete. Akkurat som i MGS-pakka er det en del "hemmelige" klistremerke-svitsjer rundt omkring i brettene, som bare kan låses opp med merker du får seinere. Regner med det er noen time trials og masse hemmelig snacks etterhvert. Løp og kjøp.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#29
Spill brettet mitt og gi masse stjerner og hjerter. Scary's Castle må toppe listene! :wizard:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Okay, fant fram LBP igjen og fikk faktisk gjort ferdig et brett på en kveld. Ikke så langt at det gjør noe, men jeg synes det er artig. Er et score attack-brett kalt Dragon Slayer. Søk opp det eller PSN-navnet mitt, Fetthesten, så burde du finne det. Kort fortalt så skal du skyte en drage med paintballgevær og så slipper du å gå rundt siden jeg mekka en hyperavansert metode for å skifte kulissene ettersom du kommer videre. Ja, helt utrolig.