Skal du ha Doom3 på PC eller Xbox ?

Skal du ha Doom3 på PC eller Xbox ?

  • Selvfølgelig skal jeg ha Doom3 på PC.

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg må nok gå for Xbox versjonen, For dårlig PC.

    Stemmer: 0 0,0%
  • Er ikke sikker enda.

    Stemmer: 0 0,0%
  • Doom3 skal jeg faktisk ikke ha, så jeg vet ikke hva jeg gjør inne på dette topicet i det helle tatt.

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Før dere tar beslutningen kan dere jo lese Doom 3 E3 2004 Preshow Impressions for Xbox versjonen.
Ser ut til at Xbox versjonen blir bedre enn jeg trudde :)

For de som ønsker om at Doom3 kommer til PS2 eller GC, så blir ikke det aktuelt.

Hollenshead said that the Xbox is the only console capable of running Doom 3 as programmer John Carmack envisioned it, and they're not going to port the game to the PlayStation 2 or GameCube

Doom 3 E3 2004 Preshow Impressions ;)
 

Kilik

Lokal moderator
#2
Vel, hvis man ser på de siste Xbox-bildene fra spillet ser man tydelig en nedgradering av textures etc. i forhold til PC-versjonen. På den annen side så vil Xbox-versjonen ha co-op. Jeg tror jeg vil gå for Xbox-versjonen hvis kontrollene holder mål. For øyeblikket har jeg ikke noe valg da jeg sitter på en Duron 1,3 GHz, men har planer om å kjøpe ny PC til høsten...
 
#3
det kan være at Lakitu tar det med seg hjem en dag, men jeg holder meg langt unna. Det så alt for skummelt ut for meg. Andre får kose seg med det spillet......
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Kommer an på systemkrav og maskina mi, men foreløpig regner jeg med å skaffe meg PC versjonen. Mulig jeg plukker det opp til boxen også hvis co-op'en er sinnsykt bra.