Og mange unge voksne i helt riktig aldersgruppe. Hvis FHM har den samme målgruppen som Vi Menn, og ikke en gruppe propubertale tenåringer, vil jeg tro at Nintendo gjør lurt i å annonsere der.
Lurer på en ting. Hvor lang tid tar det før man får en bestilling fra Play-Asia.com?
Jeg har bare bestilt derfra én gang, og det var en konsoll, men den kom i hvert fall på døra ca. en uke etter bestilling. )
Fra Asia, gutter og jenter!
Vil også høre litt mer om hvorfor det, ja .
Uansett: Hvis Sony tar det meste fra Nintendo som tilfellet var med SNES>PSX, så blir jeg fly forbanna B) .
Vet noen om det vil være mulig å bytte ut batteriet til DS’en? Litt kjedelig om batterikapasiteten er kraftig redusert om to år, og det ikke er mulig å bytte…
Opprinnelig skrevet av sigkurt@29.10.2004, 18.28 Vet noen om det vil være mulig å bytte ut batteriet til DS’en? Litt kjedelig om batterikapasiteten er kraftig redusert om to år, og det ikke er mulig å bytte…
Om to år har DS vært igjennom såpass hard konkurranse og prisreduksjon at den selges for 700 - 800 NOK. Og original batterier er sjeldent billige, så når den tid kommer er det kanskje like så greit å bytte hele konsoll. Og da til en limited Game & Watch edition , Limited Zelda Edition, Pink Edition, Velvet edition eller osv., osv....
Opprinnelig skrevet av wacco@29.10.2004, 16.28 Uansett: Hvis Sony tar det meste fra Nintendo som tilfellet var med SNES>PSX, så blir jeg fly forbanna B) .
Her er bilder fra et nytt Kirby-spill til DS, som foreløpig går under navnet "Touch! Kirby: Mahou no Efude". Nederst, er det også noen bilder av Animal Crossing.
Her er det bilder av et nytt Harvest Moon-spill til DS
Her er det bilder av et nytt plattforspill til DS med Prinsesse Peach i hovedrollen. Spillet går under det foreløpige navnet "Super Princess Peach". Nederst på siden, er det bilder av Mario Kart og point and click-spillet Another
Synes "Another" ser veldig lovende ut. Det er et point-and-click adventure, som Shigsyfreak sa, og tar i bruk touch screen-en med at den ene skjermen får du opp alle mulige muligheter du kan gjøre, mens på den andre foregår samtalen. I tillegg tar den i bruk mikrofonen til noen "puzzles" som må løses. Virker i hvert fall veldig lovende. Her er flere screenshots.
Svarte nei. Liker ikke konsoller, de er så slemme på FPS, og det er for det meste det jeg spiller. Kunne svart "Nintendo DS?" også, men jeg har så vidt skjønt at det er en ny konsoll, og konsoll vil jeg ikke ha.
News: DemaSked Officially Delayed Until 2005
By wildo - Oct 31st 2004 13:30
Warp Pipe creators have delayed DemaSked to 2005.
Chad Paulson, the creator of Warp Pipe for the Gamecube, has officially told Cube-Europe that his new DS online project(DemaSked) has been delayed until sometime next year. Chad isn't sure which quarter of 2005 it will be done, but he is sure the delay is for the best.
"Introducing a new concept is never an easy task. Instead of launching the first phase of demasked with limited functionality," Chad told Cube-Europe, "we are focusing expanding the scope of our licensee relationships and overall distribution platform. This will allow for increased consumer reach and product functionality. Although demasked will still be a gradual deployment, in terms of functionality, this news gives us the opportunity to convey much more about demasked and it's unique experience upon launch."
Chad has the worry of other companies stealing his spotlight if he decided to reveal details about DemaSked, which is why he chose not to. "Launching weak would allow someone else to pick up on our momentum, and that is something that has been cause of concern since certain companies have taken interest."
People may feel disappointed at this delay but its likely this could be the best possible news for all of us, simultaneous world release? We can only hope so...
Opprinnelig skrevet av Yetipants@10.10.2004, 15.25 To skjermer? Touch-screen? Fet 3D på en bærbar maskin til en hyggelig pris? Skal jeg ha den?
You betcha!
Touch Screen : knøl å spille med.. (eier P900, spiller EI med den..)
fet 3d : *ROFL* skjermen har *bare* 262.000 farger, et halv år etter lanseringen av DS så har nok mobilene tatt igjen grafikk & Ytelse (er selv spent på ATI sine grafikk brikker som skal brukes i mobil telefoner.. Nvidia kommer også på det markedet..)
OG: for ikke å snakke om at PSP kan vise 16,4 mill. farger og det klassiske flotte PS designet, *faller for PSP*.. :rulleøyne: ..
Hyggelig pris : prisen er akseptabel! =) (under 2000,- sant?)
Skal jeg ha den : nei.. skal iallefall PRØVE den før jeg evnt kjøper den (Damn Zelda mania is STUCK in my mind..) er utrolig skeptisk til 2 skjermer og den støgge pinnen..
Tenkte noen kanskje ville ha litt impressions fra en som allerede har fått kloa i en DS. Mye bra lesning, han svarer jo også seff på spørsmål også hvis noen lurer på noe han ikke har svart på tidligere...
Opprinnelig skrevet av Kleevah@06.11.2004, 16.49 Tenkte noen kanskje ville ha litt impressions fra en som allerede har fått kloa i en DS. Mye bra lesning, han svarer jo også seff på spørsmål også hvis noen lurer på noe han ikke har svart på tidligere...