Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#82
...men er likevel ikkje nøgd.

Hadde mesta gløymt den nye bros.en der, kjem til å bli det likaste mario spelet på lang tid. Heilt klart blant det trivelegaste eg i alt har sett på DSen. DS eignar seg sopass godt til 2D at det neppe blir for få av dei spela som spenner seg over ein mindre dimensjon. Nintendo gjer so godt dei kan for å tilfredstille alle manns behov. Mario både i 2D og 3D, ikkje farleg far. :kul:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#84
Damn, nå fikk jeg veldig lyst til å importere. Jeg har alltid planlagt å kjøpe den, og lysten har bare vokst større. Den eneste grunnen til å vente litt er at jeg kanskje kan få den i en fresh farge en måned etter release ... :flau:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#86
Jeg tror jeg venter til det kommer noen spill det er verdt å investere i DSen for, i stedet for å kjøpe den med en gang og spille remakes (som var planen i utgangspunktet). Dessuten kommer det jo mye moro framover som står høyere på prioriteringslista, så jeg må nok vente med Nintendo DS til et godt stykke ut i 2005. >_<
 

SHDR

Gullmedlem
#87
Alle prater om 2004 som den hardeste spillhøsten i manns minne, med et helt gigaras av monstertitler. Men jeg ser egentlig bare Halo 2, Half-Life 2, Metroid Prime 2 og Prince of Persia 2 ...

Det er da ikke noe mer enn en vanlig spillhøst det? Og det er sjeldent det er FÆRRE enn så mange filmer jeg har lyst til å se på kino til enhver tid. Blah.
 
#88
Enig. Det er egentlig ganske lite nytt som jeg gleder meg til i Høsten. Det er bare etterfølgere, etterfølgere og atter med etterfølgere. :rulleøyne:

Derfor så har jeg kuttet ut med å spille så mye av det nye, og heller fokusert på å lete etter gamle klassiske spill som ble sterkt oversett av casual gamers.
 
#91
Hvor mye vil DS koste i Usa? Ser at TBCgames har satt en pris på 1995,-.
 
#92
Når som jeg ser hvilke spill som kommer ut vil jeg vel kjøpe(etter mario 64 DS)
Ridge racer DS eller Sprung.
Asphalt urban GT så litt tvilsomt ut, men vi får se.

DS koster cirka 1300 kr eller så i USA.
 
#93
Opprinnelig skrevet av Jani@10.10.2004, 20.43
Må ha, bare må ha.
Forhåndsbestilt på play-asia.com :D
114955​
Hvor mye er portoen på? Vurderer sterkt å forhåndsbestille en.
 
#94
Portoen er på $14.40, ca 90 NOK. Hele ordren er på $183.40 - 1200 NOK. :)
 
#95
Pluss mva. ;)

Tja... Hadde jo vært en fin liten julegave til meg sjøl. :)
 
#96
Tjaaa, det er ikke sikkert det blir noen ekstra form for avgifter. Ifølge flere av importguruene her inne blir det ikke moms/toll på pakker fra play-asia.com. Men det skal nevnes at det er en litt større mulighet for ekstra avgift når det er en konsoll som skal hele veien til Norge.