Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

• Ja

Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

• Nintendo DS?

• Totalt antall stemmer
    0
Arguing over videogame consoles that are not out yet is like winning in the special olympics , even if you win you are still retared

Opprinnelig skrevet av roy_nor+18.11.2004, 14.08-->
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@12.10.2004, 14.45
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@12.10.2004, 15.34
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@11.10.2004, 18.05
La nå Don argumentere selv. :flau:
115357​

Hehe, jeg får vel gjøre det da :p Vel Sony er jo et bra varemerke, og det er mye mere man kan gjøre med den PSP'en, en man kan gjøre med DS'en. Blant annet og høre på musikk og se på filmer ;) Ikke at det er hele grunnen til at jeg ska skjøpe den da men. Og så vidt jeg vet, så kan man verken høre på musikk og se på filmer med DS'en.
115822​

Er ikke PSP-en litt stor som MP3-spiller? Blir det ikke litt dyrt å måtte kjøpe filmer til et helt nytt format når du skal bruke PSP-en til å se film?

Du kan ikke nevne 4-5 spill du ser fram til på PSP da?

Det kan SNOFTE også...
115829​
Du har bare å gå å dra deg, det kommer nok en del spill fra de gode gamle spill produsentene (capcom, konami, Square(enix) etc) av kvalitet! og det at han holder seg til Sony og ikke nintendo har vel ikke du noen rett til å kritisere?
men siden du er så tøff og sier at alle må begrunne hvorfor de velger PSP istedenfor DS så kan jeg argumentere med:
-mp3 spiller (tatt at det er en spillemaskin i betraktning er det ingen grunn til å kritisere størrelsen..)
-mulighet for video
-16. mill farger mot 262000 på DS

Read between the lines!! -'|||
137160​
[/b]
Jeg ser ikke at du nevner noen spill enda, selv om det kanskje kommer så har ikke PSPen noen særlige release-titler å juble over (noe DSen har).
Musikk og video -støtten ser ikke jeg på som noe negativt, men heller ikke som noe positivt. Det er greit med støtten, ja, men det resulterer at PSPen blir litt for stor for min smak.

Dessuten kommer ikke Don_ med noen veldig gode argumenter for PSP, noe som Psycho Mantis påpekter.

Watch television on your new portable.

November 18, 2004 - Back in the days of Game Gear and Turbo Express, television tuners were big selling points for portable hardware. That trend seemed to have disappeared -- until now.

The latest news from Japan points to a television tuner in development for the Game Boy Advance and DS platforms. The tuner will attach to the cartridge slot on the systems (the GBA slot on the DS) and will run on its own set of batteries. Four AAA batteries will make the device run for six hours.
This officially licensed product is being developed by Agatsuma Entertainment for planned Japanese release in January of 2005. The company expects a price of 9240 yen (about $90).

Det fantes/finnes en TV-tuner til GBA og etter det jeg har forstått er ikke den noe å rope hurra for... but here's hoping.

MoFo2

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av roy_nor@18.11.2004, 13.08
men siden du er så tøff og sier at alle må begrunne hvorfor de velger PSP istedenfor DS så kan jeg argumentere med:
-mp3 spiller (tatt at det er en spillemaskin i betraktning er det ingen grunn til å kritisere størrelsen..)
-mulighet for video
-16. mill farger mot 262000 på DS

Read between the lines!! -'|||
137160​
Det er ingen vits å lese mellom linjene: det er helt tydelig at du er idiot. Når var det du sist stanset opp i et spill og talte fargene? Og isåfall: når var det du sist kom frem til at antallet oversteg 16 millioner? Til sist: du har prøvd begge maskinene, sett enormt mange lovende spill til den ene, og kan vise til langstrakt erfaring i spillbransjen slik at du uten tvil kan komme til at Sonys produkt er det beste av de to?

Sony har bare én eneste ting på sin side med PSP: den er teknisk mer utviklet. Hva angår resten av salgsargumentene, så er det ingen som biter på dem.

shadar det siste avsnittet ditt har blitt "sigget"

EDIT: noen som vet noe om kontrast forholdene på DS og PSP, hva er vitsen med 2 skjermer når du ikke klarer å noen på dem når du sitter i hagen og gamer

Jeg foreslår at du editer innlegget ditt en gang til, ak74u.

Jeg syns ikke at N-gage har bedre grafikk enn GBA.

Opprinnelig skrevet av Eulogy@20.11.2004, 07.20
138170​
Teoretisk sett har N-Gage bedre grafisk ytelse enn GBA, men siden de fleste N-Gage spilla ser ut som forrige ukes risengrynsgrøt er det vanskelig å tro at det er mulig.

Opprinnelig skrevet av GombaC+20.11.2004, 15.48-->
<!--QuoteBegin-Eulogy
@20.11.2004, 07.20
138170​
Teoretisk sett har N-Gage bedre grafisk ytelse enn GBA, men siden de fleste N-Gage spilla ser ut som forrige ukes risengrynsgrøt er det vanskelig å tro at det er mulig.
138252​
[/b]

For ikke å snakke om den elendige frameraten som de fleste 3D N-Gage spillene sliter med.

Opprinnelig skrevet av ak74u@19.11.2004, 15.15
shadar det siste avsnittet ditt har blitt "sigget"

EDIT: noen som vet noe om kontrast forholdene på DS og PSP, hva er vitsen med 2 skjermer når du ikke klarer å noen på dem når du sitter i hagen og gamer
137817​
:ler:

Det er ingen vits å lese mellom linjene: det er helt tydelig at du er idiot. Når var det du sist stanset opp i et spill og talte fargene? Og isåfall: når var det du sist kom frem til at antallet oversteg 16 millioner? Til sist: du har prøvd begge maskinene, sett enormt mange lovende spill til den ene, og kan vise til langstrakt erfaring i spillbransjen slik at du uten tvil kan komme til at Sonys produkt er det beste av de to?

Sony har bare én eneste ting på sin side med PSP: den er teknisk mer utviklet. Hva angår resten av salgsargumentene, så er det ingen som biter på dem.
Der sa du akkurat en av mine fabulaktige grunner : Jeg vil kjøpe den mest teknisk utviklede håndkonsollen, ergo jeg kjøper PSP.. og at jeg er en idiot er opp til enhver å dømme.. selv sier jeg at jeg er en selv lærd idiot :p

så du ser ikke på feks en mobil med 4000 farger og en med 65000 farger..? vel, det gjør jeg...
Nei, jeg har ikke prøvd noen av maskinene men jeg ser på det bildet (av deg?=P ) at DS ser ut som om man får krampe (får lett skrivekrampe selv..) etter å ha sitti med den sabla pennen i hånda i en time eller to.. vil i så fall si at hvis jeg skal kjøpe DS så blir det ikke for å bruke pennen. Jeg har tidligere (i denne tråden tror jeg :p ) skrevet at jeg har P900 og det er no dritt og spille med penn.. (har litt erfaring, TENK!) så jeg syntes spillfølelsen er bedre med knapper.. og PSP ser ut som en Hardisk basert MP3 spiller (har selv Archos Gmini 400 og det er topp å bruke den) og ser ut som om den er meget pent utformet i forhold til knappe plassering og skjerm.

men det er lov til å ha forskjellige meninger.. men det er jo morro å kaste dritt i alle retninger? :D