Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

• Ja

Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

• Nintendo DS?

• Totalt antall stemmer
    0
På en spillmesse ikke så langt unna meg som var i dag, fra 12.00 til 21.00! =D Visstnok en venn av meg sa det var norges største spillmesse... ^_^ Også var det noen nintendo-dudes der, som tilbydde meg og prøve Nintendo DS.. En herlighet! :D

Har sinnsykt lyst på den, har jeg penger skal den skaffes. Skulle vært lengre på Nintendotreffet i dag, da DSen kom dit etter jeg hadde dratt. :(

Opprinnelig skrevet av Lauritz@20.11.2004, 22.15
Vet ikke om jeg skal ha DS eller ikke. Har lyst på denmen har også lyst på Psp. Får vel vente og se.
138420​
Tenk nytt, tenk DS :p .
Som man skulle dratt det ut av en Norsk DS reklame.

Noen som har fått sin forhåndsbestilling sendt (hvis ja, vennligst oppgi nettsted :flau:)? Min er ikke sendt fra Play-Asia, kanskje jeg forhåndsbestilte for sent til at de fikk nok eksemplarer? :(

Kleevah

Livsfarlig amatør
Opprinnelig skrevet av lik-sang
If you have not placed a Special Pre-Order for the US system until November 13, this will affect you: Your order will very likely slip to January 2005. This of course depends on the NDS quantity that Nintendo makes available, and if they should still ship more than expected, your order can be fulfilled earlier.
Det er seriøst lite enheter tilgjengelig, har du ikke preordera for lenge siden kan du like gjerne vente på EU-releasen i Mars...

Huff ... Kan vel nevne at TBCgames ikke ser ut til å få inn alle de DS-ene de ventet å få 25. november. De får inn et lite parti for de aller første som forhåndsbestilte, mens resten må vente 2-3 uker til.

Dessverre for meg var ikke jeg blandt de aller første som bestilte ... :usikker:

De stoppet faktisk forhåndsbestillingene 5. november (så alle som har bestilt før det skal visst få den før Jul).

Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@22.11.2004, 17.50
Huff ... Kan vel nevne at TBCgames ikke ser ut til å få inn alle de DS-ene de ventet å få 25. november. De får inn et lite parti for de aller første som forhåndsbestilte, mens resten må vente 2-3 uker til.

Dessverre for meg var ikke jeg blandt de aller første som bestilte ... :usikker:

De stoppet faktisk forhåndsbestillingene 5. november (så alle som har bestilt før det skal visst få den før Jul).
139179​
Seriøst? Hvor fikk du vite det fra? TBCgames?
Jeg var nok (nesten) den aller første som bestilte. Sjekka rett før jeg la med halv 12, og da hadde de ingenting på nettsiden, men kl 7 dagen etter hadde de og da bestilte jeg=)

Men hadde de forhåndsbestilling i butikken? isåfall, er det noen som vet om de tok forhåndsbestilling der FØR de tok det i nettbutikken?

Opprinnelig skrevet av Alak fra Nintendo forumet
Vel, jeg har følt at jeg ikke helt har fått svar på det med DS batteri og GBA SP lader, det om DS er sonefri,
og diverse andre saker, så jeg sendte inn et brev til Nintendo of America og fikk dette som svar:

"Hello there.

Thank you for contacting us in regards to your question about the Nintendo DS
and the use of the Game Boy Advance SP AC Adapter.  Please note that the
Nintendo Game Boy Advance SP AC Adapter was not designed for, and has not been
certified to be used with the Nintendo DS.  We suggest that you only use the
Nintendo DS AC Adapter (Model No. NTR-002) when charging your Nintendo DS
system.

In addition, Nintendo DS systems and games are internationally compatible.  Most
accessories are also internationally compatible for the system.  However, some
accessories, such as the AC Adapter, will not be compatible between countries
due to the different voltage requirements in each country.  Please note that the
DS uses a rechargeable battery (similar to the Game Boy Advance SP ) that must
be plugged into a wall outlet to charge.  Therefore, it is highly recommended
that you purchase your Nintendo DS in the country you plan on playing it.
Electrical standards vary throughout the world, and using an outlet with an
incorrect voltage could damage your system.

Please keep in mind that if you purchase a Nintendo DS game from another
country, the game and instruction manual may not be in English.  Also, we do not
recommend wireless play between games from different countries, as we do not yet
know if this feature will be internationally compatible.

Please be aware that if you are using a system or game from outside your
country, you may have difficulties obtaining service or support.

For future product info, please contact your authorized Nintendo distributor for
your country for further assistance.  To find your distributor, please visit the
Corporate area of our web site (www.nintendo.com/corp/index.jsp).  Click on
Company Connections, and then International and National Distributors.

Sincerely,

Nintendo of America Inc.
Dervin Camden"

Håper at om det var flere som var litt i tvil, fikk svar på det dere lurte på.
Litt skuffende dette her. Jeg vurderer å vente på Europa releasen.

Psh, en GBA SP-lader skal funke som bare det. Dessuten selger Liksang USB-ladere om man føler det er bedre. Jeg har kjøpt begge.

MoFo2

Opprinnelig skrevet av Zuperher0+22.11.2004, 17.21-->
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@22.11.2004, 17.50

139179​
Seriøst? Hvor fikk du vite det fra? TBCgames?
Jeg var nok (nesten) den aller første som bestilte. Sjekka rett før jeg la med halv 12, og da hadde de ingenting på nettsiden, men kl 7 dagen etter hadde de og da bestilte jeg=)

Men hadde de forhåndsbestilling i butikken? isåfall, er det noen som vet om de tok forhåndsbestilling der FØR de tok det i nettbutikken?
139220​
[/b]
Jeg ringte TBCgames. Jeg ringte dem i håp om at de kanskje fikk dem inn før, men jeg ble møtt med til dels dårlige nyheter dessverre.

Okey :) sa de noe mer eller? Sa de at de FIKK DS den 25 og at de kom til å sende den ut da, slik at jeg kanskje kan få den neste uke, eller får de den hvert øyeblikk sånn at de sender den ut FØR den 25?

Opprinnelig skrevet av Zuperher0@22.11.2004, 18.26
Okey :) sa de noe mer eller? Sa de at de FIKK DS den 25 og at de kom til å sende den ut da, slik at jeg kanskje kan få den neste uke, eller får de den hvert øyeblikk sånn at de sender den ut FØR den 25?
139267​
De skulle få den i slutten av uka ... 25. eller 26. november tror jeg. Og om du var blandt de første, så skulle det ikke være noe problem.

Tror det er en del som sliter med DS. Dette var svaret jeg fikk når jeg spurte PLAY-ASIA.COM om de hadde sendt min DS. Tydelig at play-asia ikke kan levere med på en liten stund dessverre:

thank you for writing to Play-Asia.com

Unfortunately we are currently unable to predict a shipping date for each
single Nintendo DS preorder. Lots of suppliers have already cut down our
preorders, delayed shipments or hiked the price a lot, meaning we cannot
give accurate forecasts.

We expect very small quantities to come in this week and will process
possible orders on first ordered, first served basis. We anticipate supply
to increase next week with the release of the Japanese Nintendo DS console.
If you haven't done so yet, we recommend every customer to chose the
Japanese DS model as alternative option in their customer account. Whichever
model can be allocated first, will then be shipped out at once.

We'd like to apologize for the circumstances.

If there is anything else we can do for you, please feel free to contact us
again.

with best regards,
Rachel

Var det skrytetid nå?

Jeg fikk min i går med Mario. Morsom maskin. Det fungerer helt fint å lade med en vanlig GBA-lader.

Forøvrig får Spider-man i Oslo inn 70 maskiner i morgen, så det kan ikke være så knapt med maskiner i omløp. Nintendo trykte vel opp en million maskiner til lanseringen, og rapporter fra USA sier at mange butikker ikke er utsolgt enda. Men Nintendo har vel nedprioritert postordrebutikker.

Opprinnelig skrevet av Fleksnes@23.11.2004, 14.00
Var det skrytetid nå?

Jeg fikk min i går med Mario. Morsom maskin. Det fungerer helt fint å lade med en vanlig GBA-lader.

Forøvrig får Spider-man i Oslo inn 70 maskiner i morgen, så det kan ikke være så knapt med maskiner i omløp. Nintendo trykte vel opp en million maskiner til lanseringen, og rapporter fra USA sier at mange butikker ikke er utsolgt enda. Men Nintendo har vel nedprioritert postordrebutikker.
139624​
Vet du om alle disse er forhåndsbestilte?

...

Hvis TBCgames har problemer med å få tak i nok maskiner til slutten av uka, er jeg fristet til å avbestille der, og heller stikke innom Spiderman ... Dvs. hvis ikke alle er forhåndsbestilt da ...