Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

• Ja

Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

• Nintendo DS?

• Totalt antall stemmer
    0
Dere kjøpte på spiderman? Har de flere igjen?

jeg prøvde den på lørdag, og den var utrolig tøff.
ser ut til å være nok farger for en håndhold konsoll i mine øyne :usikker: stortsett en tøff liten sak. fin grafikk var det også =D

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg har veldig lyst på selve maskinen, men hittil er det få spill som frister. Tror jeg venter litt...

Opprinnelig skrevet av Moberg@25.11.2004, 07.48
Recently Famitsu Magazine had an interview Mr. Shigeru Miyamoto. Surprisingly he revealed some things that we didn’t know. Here’s what you have to know:

Within the next 3 to 4 years, online gaming will be mainstream. Nintendo knows that and will try to move into that direction.

The Nintendo DS will get online gaming sooner than we all think.
Square-Enix and Nintendo are working on getting the Nintendo DS online.

Link
Noen andre enn meg som hopper i taket av dette :svette:
140743​
Funky shit!!! Nå MÅ jeg bare ha en av de der altså!!!

Nå har jeg hatt min i et par dager, og jeg blir bare mer og mer glad i den. Mer å ta i, mer å være glad i. Etter at jeg lærte meg å styre Metroid, har demoen omtrent sittet limt fast i konsollen. Utrolig hvor kult det er i multiplayer. Men damn den som fant ut at man ikke skulle kunne sette på invert.

Hva bruker forreseten dere når dere spiller Mario? Jeg har klart å venne meg til den "vanlig" kontrollen, men tror opplevelsen blir mye større når jeg enten mestrer stylusen eller tommelgreia.

SHDR

Gullmedlem
Jeg foretrekker faktisk stylusen. Bruker det i både Metroid og Super Mario, om jeg bruker den tommeltingen, bruker jeg den på pekefingeren istedet. Metroid-kontrollen er helt glimrende, og tredje styresett på Mario 64 er veldig, veldig komfortabelt når det sitter. Det er ikke like presist som en analogstikke, kanskje, men langt mer ... uh ... versatile?

Dette ser ut til å bli en godmaskin. Gleder meg til flere spill. Forresten, Riktor, hvem er du egentlig? Skribent for noe sted ..? Eller bare interessert?

Jeg er skribent for en annen nettside :)

Hmm, synes tommeldingsen fungerer bedre enn stylusen i Metroid. For meg blir den mer tilsvarende en pc-mus enn stylusen. I tillegg sliter jeg med at jeg løfter stylusen hele tiden, noe jeg ikke gjør like ofte med tommelgreia. Men det er vel kanskje nettopp det jeg må lære meg å ikke gjøre :)

Over til noe litt annet; Ser at Spiderman.no har Amerikansk DS oppe i nettbutikken sin. Er disse på lager, eller er det av dem som først kommer på nyåret?

Opprinnelig skrevet av wacco@26.11.2004, 01.32
Over til noe litt annet; Ser at Spiderman.no har Amerikansk DS oppe i nettbutikken sin. Er disse på lager, eller er det av dem som først kommer på nyåret?
141212​
De hadde en del inne da jeg var der i går.

Jaja. Jeg personlig venter bare på at MoFo2 skal få DS'en min, så skal han sende den videre til meg og jeg betaler han 1500,- Han sier han har den i neste uke. Leeeenge..

Prøvde Metroid Prime Hunters nå nettopp. Fantastiske kontroll.
Det er nesten like nøyaktig med touchscreenen som med en datamus. Utrolig kontroll.
Jeg er mer eller mindre overbevist, jeg må ha meg en ... europeisk.

Vil det si at de heller ikke går tom med det første? For DSene mener jeg...

Opprinnelig skrevet av Freezar@26.11.2004, 16.26
Vil det si at de heller ikke går tom med det første? For DSene mener jeg...
141405​
De hadde en del igjen ... Som jeg kunne se. Ta en telefon dit, så finner du sikker ut hvor mange de har igjen (eller mail dem).

Vet ikke om noen allerede har spurt eller svart på dette spørsmålet, men: Vil det være et slags PAL og NTSC system til DS? Eller kan jeg bare kjøpe en DS fra spiderman nå og spille alle spillene i hele verden?... til DS...

DS er sonefri når det kommer til spill, men Nintendo har meldt at enkelte tilleggsutstyr muligens ikke vil være sonefritt. Men ja, kjøp! :p