Skal Sette igang En TTT turney Hos Spiderman

For at denne turneringen skal bli noe av så må det bli mange Påmeldinger, ellers så er ikke spiderman interessert i å ha turneringen i butikken.

Spiderman skal pusse opp lokalet slik at det blir plass til fremtidige
Tourney's, selvølgelig ikke bare Tekken men andre spill også.

Først og fremst må lokale deres være ferdig oppusset før turneringen, det vil si i begynnelsen av November. Turneringen vil bli holdt enten rett før eller rett etter Desember.

Da vil jeg også poste Turnerings systemet Samnt Andre Systemer Relatert Til Min Kommende Gaming Side......

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det Høres Jo Artig Ut... Hvilke Andre Spill... Kan Det Komme På Tale Å Kjøre Turneringer I... Lurer Jeg... På...

Jeg står kunn for Tekken turneringer Foreløpig, Men det er noen andre som skal ha noen turneringer i andre spill, men er ikke sikker på vilke....

EagleJin

Bear Necessity
Høres bra ut! Tror ikke det skal være såå vanskelig å få påmeldinger til en TTT-turnering. Spillet er tross alt mer populært enn T4 blandt hard core ++, og dem finner vi hauger av (bare de gidder å reise litt, hehe..) :D

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@11.10.2004, 22.30
Høres bra ut! Tror ikke det skal være såå vanskelig å få påmeldinger til en TTT-turnering. Spillet er tross alt mer populært enn T4 blandt hard core ++, og dem finner vi hauger av (bare de gidder å reise litt, hehe..) :D
115679​
Må du nevne T4, hold kjeft om det please
Smaken er som baken, delt i 2 OKAY

Bloodhunter har rett...
Smaken er som baken, delt i 2.. men T4 er midten, ved dritten. :tommelopp:

Spawn: Høres jo artig ut dette!

hadde ikke spiderman planlagt noe om Soul calibur 2 turnering?? har ennå ikke sett det, men jeg håper de arrangere det snart... :) gleder meg.
TEkken 4?? ehm...kanskje.

joda. klarer meg vel til å spille TTT igjen, bare gi meg litt tid =P
så skal jeg ta juggels på dere =P
feks Kuma D+1,2 1+2,1+2 :p thihi jeg er rå på juggels da <_<

Kult Kanskje Jeg Skal Melde Meg På.. Må Bare Få Trent Litt Først...

Opprinnelig skrevet av Shadar@13.10.2004, 15.58
Det er Chief Gutti, ikke sant?
116319​
Spawn du hinter til? neh....

Men jeg for øve meg med Sortulv eller noe :p Er så lenge siden nå...
Eller noen andre deler av HC folket som begynner å komme litt i kontakt :p

Anser meg ikke som HC helt enda men lov og håpe ;)

Flott stykke arbeid spawn... BTW. Prøver å finne meg redigerings progg for å lage noen få forslag til "logo" eller noe crap til siden ;)..

Eller så kan du ta en random annen på spillegal her som er 1000 ganger bedre enn meg :p

håpe håpe..
joiner opp jeg så fort en dato er fast stemt..
øve med NukleuZ, han kicker meg men har faktisk en sjangs *til tider =)*

Får vel bare trene en del jeg og. Trenger ganske mye trening mot True Ogre, Hwoarang, Mishimas og Julia for det meste. Hater å spille mot dem. Hwoarang er vel hovedsalig den verste..

Nanok: No mot å game'e sammen igjen snart?

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av Shadar@13.10.2004, 16.58
Det er Chief Gutti, ikke sant?
116319​
Skulle likt å se Gutti slenge opp Tekken-turnering :p

Red Bolle: Jeg kan garantere at du skal få trening mot Mishimas (og Kuma ;)) samt Changs og Bryan i nærmeste fremtid ;). Hwoarang er en annen sak..