Skies Of Arcadia!

Er det noen som har spilt dette spillet? :)

Hehe, har akkurat kjøpt en Dreamcast (min andre...) og venter på at den skal lande i posten :p
Har skaffet meg Shenmue, for jeg vet det er grise-fett :D

Men er det noen andre RPG spill (ekskusivt) til dreamcast? Skies of Arcadia feks? =)

Finnes forresten Skies of Arcadia til en annen konsoll enn Dreamcast? Er det "bedre" på de andre konsollene?

SHDR

Gullmedlem
Vel, du har så vidt jeg vet også Grandia og Grandia 2 som mange mener er svært good shit. Utover dem kommer jeg faktisk ikke på så veldig mange RPG-er til Dreamcast. Måtte være Shining Force eller Phantasy Star, men begge franchisene er vel døde og begravet, rent bortsett fra Phantasy Star Online, som vel knapt er for rollespill å regne.

Jeg ville tittet på en del av knallbra shooterne som finnes på systemet: Ikaruga, Border Down og Psyvariar 2 er obligatoriske, og det samme er Bangai-O og Giga Wing 2. Ellers er det masse knall fightingspill til konsollen: Garou - Mark of the Wolves, masse King of Fighters og Guilty Gear. Jet Set Radio og Rez bør eies av alle.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva med Shikigami No Shiro 2 og Mars Matrix, hmm?
Opprinnelig skrevet av roy_nor
Har skaffet meg Shenmue, for jeg vet det er grise-fett
Også jeg som trodde det var et Dreamcast-spill.

Skies of Arcadia er et veldig morsomt rpg... et av favoritt spillene mine til dreamcast og anbefaler det på det sterkeste.... Har spilt det utallige timer... Det finnes også på gamecube(har den versjonen også)... Forskjellen der er at det er lagt til noen discoveries og side quests som ikke fantes på orginalversjonen...

har du GC så kjøp Skies of arcadia legends(som det heter der) til den... Det ekstra snaddere som er lagt til synes jeg er verdt det....

Skies of Arcadia er en eneste stor tolmodighetsprøve. Joda, det er bra om du liker sjangeren, men tro meg, du kommer til å bli frustrert over du utallige random encounterne og det fakta at du ikke kan skippe de laaaaange animasjonene som kommer når du bruker de litt mer kraftige angrepene. Jeg har foreløpig sneglet meg avgårde i det i 20 timer, men nå føler jeg at det er nok. Hvis du ikke er skikkelig glad i j-rpgs så vil du nok synes at det blir for langdrygt etter hvert.

Opprinnelig skrevet av Morbo@27.03.2005, 11.39
Skies of Arcadia er en eneste stor tolmodighetsprøve. Joda, det er bra om du liker sjangeren, men tro meg, du kommer til å bli frustrert over du utallige random encounterne og det fakta at du ikke kan skippe de laaaaange animasjonene som kommer når du bruker de litt mer kraftige angrepene. Jeg har foreløpig sneglet meg avgårde i det i 20 timer, men nå føler jeg at det er nok. Hvis du ikke er skikkelig glad i j-rpgs så vil du nok synes at det blir for langdrygt etter hvert.
196552​
Altså...

Jeg eier hver konsoll jeg eier fordi jeg spiller RPG =P