Skjermbilder fra Doom 3

#1
Tenkte at det kanskje var like greit å ha et eget emne med skjermbilder fra Doom 3, sånn at de som fremdeles ikke har fått tak i spillet, kan sikle enda mer. Jeg har tatt totalt 32 skjermbilder i løpet av min spilling i Doom 3 og her finnes alt fra Cyberdemon, til heftige skudd til cola (!)

- Skjermbilde 1
- Skjermbilde 2
- Skjermbilde 3
- Skjermbilde 4
- Skjermbilde 5
- Skjermbilde 6
- Skjermbilde 7
- Skjermbilde 8
- Skjermbilde 9
- Skjermbilde 10
- Skjermbilde 11
- Skjermbilde 12 (Klikk her for en spoiler)
- Skjermbilde 13
- Skjermbilde 14
- Skjermbilde 15
- Skjermbilde 16
- Skjermbilde 17
- Skjermbilde 18
- Skjermbilde 19
- Skjermbilde 20
- Skjermbilde 21
- Skjermbilde 22
- Skjermbilde 23
- Skjermbilde 24
- Skjermbilde 25
- Skjermbilde 26
- Skjermbilde 27
- Skjermbilde 28
- Skjermbilde 29
- Skjermbilde 30
- Skjermbilde 31 (Klikk for spoiler)
- Skjermbilde 32 (Klikk for spoiler)

Har du tatt noen bilder fra Doom 3, legg dem inn her. Modemadvarsel er utstedt. Har du modem, vær oppmerksom på at mange av bildene i dette emnet kan være store.
Spoileradvarsel er også utstedt. Noen av disse bildene kan ødelegge litt av spenningen i spillet.
 
#2
Du burde også sette ut en spoiler.. siden du har bilde av de to siste bossene...
 
#3
Bra bilder det her, men er det den grafikken der du spiller med? Legger merke til at du er helt nede i 12-15 fps på noen av bildene.
 
#4
Jepp, det er den grafikken jeg spiller med. 800x600 Medium detaljer. Har et usselt ATI Radeon 9500 da. Med bare 1,6 Ghz prosessor.
 
#5
Ok, mente ikke å rakke ned på maskinen din, jeg bare trodde du satte opp grafikken så det så litt bedre ut på bilder. Maskinen din klarer seg helt greit da virker det som, holder seg på en bra framerate for det meste.
 
#7
nei alf otto. du som er jo en sånn en super geek, hvorfor har du ikke bedre PC en dette? jeg har jo bedre PC en deg, snodige greier. javel affi vett godt kem du e ja :ler:
 
#8
Det der var unødvendig og skrive, Disturbed.
Når det kommer til maskin, så er den god nok til det den brukes til. Det kommer mellom meg og lommeboka. Ikke alle som har råd til å oppgradere PCen sin mer enn en gang i året.
 

Lodin

Der Waaaah
#9

Yay, nok et bilde av skyggen min!


It's coming right for us!


Is this a dagger I see before me?

Tok forresten å bumpa oppløsninga til 1024 uten problemer i de to siste. Det kan være at du klarer det og Skoen, bare husk å defragge og kun spiller på ren oppstart.
 
#10
skal ta en re-install nå til helga etter at jeg har flyttet. Da skal jeg kun installere en skjermdriver, nemlig Softmod 9700-driveren. Jeg spilte først på 1024x768, men spillet krasjet til tider, på grunn av at FPS-raten gikk ned til 1 og 0 fps.

Nice bilder :)
 
#11
Fine bilder! Har du forresten prøvd med 1600*1200 på High eller Ultra grafikk?
 
#12
Tror ikke verken min eller Lodin sine maskiner ville krøpet engang med de innstillingene. Er sikkert noen her som har god nok maskin til å prøve ut.. Trykk F12 for å ta skjermbilde btw.
 
#14
De blir lagret i base/screenshots som shot000xx.tga, altså
X:sukk:mappe\til\Doom3\base\screenshots\shot00001.tga

Totalt tok jeg 56 skjermbilder som ble lagret der.
 
#15
Opprinnelig skrevet av Skoen@10.08.2004, 14.11
Tror ikke verken min eller Lodin sine maskiner ville krøpet engang med de innstillingene. Er sikkert noen her som har god nok maskin til å prøve ut.. Trykk F12 for å ta skjermbilde btw.
85246​
Hvis du sa det til meg, jeg har ikke Doom III, kommer ikke til å få det, og boten på 100.000 kroner frister meg ikke til å laste det ned. Det skal et miraker til for at jeg får det. :no:

Holder meg til Half-Life 2 jeg, selv om jeg har mer lyst på Doom III. :(

Edit: Har du noen med masse blod og gørr, eller la du alt her?

Edit2&3:
*Potetfar sier til Skoen (uten å bumpe emnet): Du vet hvor gammel jeg er?
*Potetfar sier til Skoen (uten å bumpe emnet): Du vet hvor rask PC jeg har?
 
#16
Jeg la ut alt jeg hadde. Og en bot på 100 000 kroner er nok for de som bor i USA og laster ned fra steder der RIAA har i søkelyset. 13. august slippes spillet uansett, skrap sammen 500 kroner så kjøper du spillet :)
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Fant dette bildet på et annet forum, men det er så bra at jeg må poste det. Ser ut til at hele familien er samla.

 
#20
Opprinnelig skrevet av Skoen@10.08.2004, 14.11
Tror ikke verken min eller Lodin sine maskiner ville krøpet engang med de innstillingene. Er sikkert noen her som har god nok maskin til å prøve ut.. Trykk F12 for å ta skjermbilde btw.
85246​
Eller du kan assigne en alternativ musknapp til dette formålet. Jeg har vel tatt godt over 200 bilder av den grunn :ler:

Kopierer bare noen av de bildene jeg la ut i ett annet her jeg:


Mulige spoilere
Fart Harder2
Dental Check
NoName
Now THATS cheap...
...and thats the way I like it to be!
Missed by a mile
Nice Paintjob!
Dont you dare drop it...
Spread it!
He fell down the stairs pretty hard
Wheel of fortune!
Owned!