Skyttergraven

#1
Dette er emnet hvor jeg vil forklare til The Creatur og delvis Crizpy at jeg ikke ble så eid som dere skulle trodd...



"Zythius: Pass deg før vi lager en Anti-Zythius klubb... XD"

- Dette var det første som var i innholdet til The Creature sin post, noe mindre inteligent som han da også følte for å redigere etter en stund.


"Som jeg har sagt tidligere... Det er sånne som DEG som holder slike emner i live:)"

Dette redigerte da The Creatur inn i sin post, noe som jeg da kunne oppfatte som at han hadde lest min post (som var over) og da kommenterte den.

"Slike som ABSOLUTT MÅ kommentere hvor dumt et emne er, og ikke nok med det, men slike som deg må ABSOLUTT gjenta dere selv om hvor dumme slike emner er.."

"Hvem type person er det egentlig som er dum? Slutt å lek veslevoksen og gjør noe annet enn å syt... syt syt syt syt...Syt syt syt syt.. "

De siste som ble redigert inn var også noe som liksågodt kunne appelere til meg som til Zytern selv (sorry, husker ikke nicket).


Jeg ville bare gjøre dette klart for dere, fordi jeg aldri fikk anledningen til å forsvare meg i de emnene som jeg "angrep" dere i. Nettopp fordi moddene tok mitt råd og stengte dem. :)

Dette var ikke et angrep ifra min side, men heller en oppklaring, noe som gjør emne tittelen min ubrukelig.

Til slutt vil jeg si at jeg hater det nye designet, men venner meg sikkert til det etterhvert.


Edit: http://www.spillegal.no/forum/index.php?sh...pic=6977&st=175
 

Nabbe

Har fin hatt.
#2
... det er standard invision skin, og det kommer garantert ikke til å brukes lenge.

Jeg synes du er litt teit, men for all del, du får krangle i vei.
 
#3
Jeg regnet ikke med at bildet dere hadde av meg kom til å bli bedre av dette heller.
 
#5
For å få en aldri så liten oppklaring.

Det har noe med at noen visse personer (som deg) trodde at jeg hadde bæsja på meg, og dermed trodde at det faktisk det var en vinner i denne saken.

Men, når jeg tenker meg om så vet jeg ikke helt. Det har nok noe med at folk påstår ting om meg som ikke er sant eller jeg kan forsvare meg imot.

Og, (nå kommer en selvmotsigende setning) hvorfor skulle jeg bry meg om hva dere tror om meg?
 
#7
Hadde det heller ikke vært smartere å klare å snakke for seg så man motbeviser eventuell idioti der og da, istedet for å fjerne all tvil ved å lage et slikt emne?
 
#8
Vel, kanskje fordi når jeg skulle det så hadde emnet allerede blitt stengt?
 
#10
Langsint? Det hadde jo bare resultert i at jeg måtte drepe dem, og det er jo noe jeg måtte forhindre.
 
#11
Åh, du skjønner, hele Spillegal.no forumet er bygget opp på langsinthet.
Når tiden er inne, så skal jeg gi SAMTLIGE medlemmer flammer under buken.
=D
 
#12
Oi, oi, oi! Dette var vel noe av det mest patetiske... Var du ikke Eid tidligere er du hvertfall det nå :ler:

Dessuten redigerte jeg da ikke inn det som jeg skrev i den posten... Du er da en veldig selvhøytidelig person...
 
#13
Jo, det gjorde du. Men samma det, jeg tapte, fornøyd?
 
#15
Den som ler sist ler best! Gjett om du skal være med i flashfilmen min, HAEEHAHEHAEEAHAEHAEHHEHAAHEAE!!!
 
#16
Gleder meg til å se en sår og bitter taper lage film med meg i... Den blir sikkert kjempe morsom:) Lykke til og kos deg:)
 
#17
Noen må skyte han.
 
#20
Hva skjer her...? :(

Freezar fremstår jo som den store taperen jo. Hvorfor gjør du slikt mot deg selv?