Sløs bort livet med Audiosurf

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#21
Skulle ikke du holde deg i den andre sandkassen? Barna får byllepest!
 

K999

Keystone State Of Mind
#22
Okey dette blir garantert kjøpt når spillet er ferdig. Prøvde ut Jet Set Radio Future OST-et (Concept of Love sangen) og det var fett. :D
 
#24
er det for seint å prøve betaen?
 

Lodin

Der Waaaah
#25
Du må isåfall hacke den og det ere ikke lov å fortelle hvordan man gjør her. Ikke at det er så vanskelig å google litt om det da.
 

Lodin

Der Waaaah
#27
Og hvis du kjøper det før fredagen får du 10% avslag på kjøpet. Det er en hel dollar man kan spare det. ^_^
 

Lodin

Der Waaaah
#28
Det er sluppet og det er litt nytt her og der i forhold til betaen. Nye fargevalg og en ironman modus kan ikke kimses av.
Det som derimot kan kimses av er at highscorelistene ikke fungerer. Som vanlig får vi legge skylda på Valve. <_<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Det som også kan kimses av, er at spillet faen ikke fungerer hos meg. Jeg får starta det og valgt låt og sånn (gjennom den kjipe filvelgeren til Windows, den i spillet virker ikke), men det dukker ikke opp noen noter på veien. Den første gangen jeg starta spillet begynte ikke kjerra mi å kjøre en gang så det er jo en viss forbedring, men det er liksom ikke helt bra nok enda. Mistenker at kanskje de gamle innstillingene mine fra betaen klundrer det til, men jeg klarer faen ikke å finne noen gamle innstillinger noe sted. Noen som veit hvor Audiosurf lagrer sånt?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Dæven, der funka det. Bare å slå på at spillet skulle bruke iTunes til å dekode musikk med, så var det i boks, til og med filvelgeren. Pussig. :blunk:

Fant også en artig ting med spillet; jeg fikk akkurat epost om at en kar slo meg på Waters of Nazareth, og at jeg måtte spille den igjen for å få ny highscore siden jeg tidligere var verdensmester. Hah. ^_^
 
#31
Hehe for et sammentreff, jeg fikk akkurat mail om at noen hadde tatt verdensrekorden min i Justice - Genesis. (Justice-låter er morsomme å spille)

Edit:
Gah allerede har jeg funnet flere som har en helt annen bane enn meg på forskjellige baner, sjekk feks. førsteplassen på casual på Waters of Nazareth, bare en lang slakk bane, ser at flere har helt andre enn meg. Er det en bug eller jukser de ved å rename en sang som er like lang?
 

K999

Keystone State Of Mind
#32
Faen. Glemte å kjøpe det i går. 1$ rett i vasken. :/ Uansett så er det kjøpt nå, og håper ikke mitt fucker seg opp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Det er klart det har gått an å spørre seg om hvem som er verdens beste i Audiosurf, men det går ikke lenger. Svaret er klart, og det er meg. Jeg er verdens beste.

 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#35
Gleder meg til en eller annen stakkars sjel slår rekorden din.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#36
Gleder meg til vi får flood control på SG.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#39
Dette er bra spill til sene kvelder hvor man er for trøtt til å gjøre noe annet enn å høre på musikk.

Jeg holder forøvrig andreplass på verdens mest surfede låt (på prooooo!) \o/ men tissen min ble ikke noe større av den grunn :(