SlagMark 3 [ONLINE PC MØTINGS]

#1
Jeg veit det er lenge igjen til spillen kommer ut, men dette blir bra! Virker som de fleste fra SG skaffer det til PC, og da trenger vi heftig kvelder der Erke-chan eier oss alle.
La oss få en liten opptelling på hvor mange som kommer til å skaffe BF3 til PC, så kan vi kanskje organisere noe Nigga Squads osv...

1. Nilo
Profile: En inder som hater pakkiser.

2. Jojinge
Profile: Han lever av å drepe jøder, og det holder bare med "HEADSHOTS". Liker du is? Da liker du jojinge, han smelter i tunga di, og når jeg mener smelter mener jeg han dreper deg og din mor.

3. Nicholas
Profile: Skjerf er hans main objective, skjerf liker han og skjerf er hans barn. En kald november natt ble hans kule skjerf stjålet av en pakkis fra forumet, hvem dette er veit ingen, men han er så godt som dø. Nicholas skal være SGs beste Halo spiller, men er han like skilla i BF3, a real womans game? HÆ?
PUNK!

4. Eivind
Profile: En veteran i pesespill miljøet, han var den første og eneste som kjøpte seg en olivetti. Nå er han tilbake og han er sinna. Ingen har sett han spille før, og ingen veit hvor skilla han er. Vi tipper en total n00b, men den tid, den n00b.

5. Lodin

Profile: Er forelska i Kizzi, Mizzi eller nå hva disse SG-horene het. Kjærlighets sorgen har skapt et tom rom i hans hjerte, derfor søker han ny partner, helst en mann. BF3 har blitt litt gay etter at vi fant ut at Lodin skal spille, så pass på.

6. Yetipants

Han liker bare å ta folk i rumpa, derfor skal han spille BF3

7. Jante
Vår eneste kvinnelige spiller i troppen, hun kommer til å bli voldtatt, men vi tror dette er grunnen til at hun har frivillig joina.

8. Drauden
Vår eneste afghaner, og han elsker å fly. Han er muslim og ber 7 ganger om dagen.

9. Erketor

ObiKvanShenobi, eller nå hva han kaller seg, skal være den beste spillern. Og ja du gjettet riktig, han liker ikke horer, dvs din mor.

10. Buggz

En it-nærd som er dritt lei jobben og søker spenning i BF3 miljøet. Mulig han ber deg ringe jobben hans og late som om du er kompisen hans, for da å bevise alle på jobben at han ikke er venneløs, noe han er.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Skader ikke å være tidlig ute antar jeg. Jeg er down.

Har noen testa ut den derre Free2Play-BF2-en ennå? Er i closed beta men åpner opp mer i slutten av mars/tidlig april, hørt litt blanda respons på den men det kan jo være noe å varme opp med om folk er lei BC2.
 
#3
Lett jeg skal vise dere hvem som faktisk er best i dataspill her.
 
#5
Dataspill spiller man på pc da teiten.
 
#6
Jeg har epic gear fra heroic raid i WoW, så jeg slår Eivind.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Jeg er med, får'n vel si. Bad Company 2 var en positiv overraskelse og det hender jeg fisker det fram når jeg har lyst på litt ukomplisert militærpang.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#9
Jeg er selvfølgelig nede som en klovneskjede.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#10
Jeg har ikke fått spilt BC2 på lenge fordi PunkBuster, og jeg har ikke orket å undersøke manuelle updates.
Ellers så er jeg faktisk også gira på å dra i gang noen BF2-kamper. Hell, hva med Battlefield fuckin' Vietnam?

Når det gjelder BF3 så er jeg ikke mentalt forberedt ennå. PC-en må også oppgraderes først. Heldigvis har jeg *se på klokka* mmmm-- 8 måneder på meg.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#11
huahue jeg er selvsagt inne møddaføkkers
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#12
Det sier seg selv at jeg skal være med på dette.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#13
Når kommer BF3? Sjansen er stor for at gamingriggen min er klar til det, skal ommøblere stua for å få plass til den. Jeg er ræva men ganske sexy.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#14
Q4 2011, men jeg regner med våren 2012. EA er bare tøffe i trynet for øyeblikket, og later som om de tørr å konkurrere med Doll of Cutie.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#15
Nice, jeg spiller det på ultra mega really high.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#16
Pass på at riggen din er specca for full, ultra og extreme gaming.
 
#17
Erketor, skal kjøpe ny rigg til dennen spillen, hvilke specs tror du en trenger for å kjøre dette spillet på full?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#18
Tror nok jeg spiller dette spillet på Ultra Low når det kommer ut. Lurer på hvor tilpasningsvillig frostbite 2.0 er.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Ultra krever dobbel Core i7 pluss dobbel Phenom II X6, 1TB RAM, dobbel GTX 580 i SLI og Microsoft Windows 3.11 for Workgroups.

Nei altså det spørs om selv DiCE vet svaret på det spørsmålet per i dag. Det er ingen eksakt vitenskap, akkurat. Etter hva jeg har lest av det utviklere sier, så består prosessen med å finne ut minstrekrav i å teste på de maskinene du har tilgjengelig og så bestemme seg for hva som bør være minimum basert på hva som kjører greit.