SlagMark 3 [ONLINE PC MØTINGS]

Drauden

SGs kollektive lillebror
#21
Nei men altså, jeg vil spille no retro BF denne helga.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#23
Regner med at jeg selv blir og finne når BF3 kommer ut, da jeg spilte de andre BF spillene :D BF serien er og blir den beste serien av online krigs spill i fps style :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Men okay, BF3-betaen kommer jo hvert øyeblikk og det er vel en god anledning til å bygge opp en kompisliste i dette fine Origin-styret man må bruke for å få spilt BF3 på PC. Så, legg til Fetthesten sånn at jeg har noen å spille med. Sleng ut Origin-brukernavnene deres her, sånn at det går an å finne skikkelig folk til en match.
 

Lodin

Der Waaaah
#26
Loddedin som vanlig. Selvom det vel helst blir å spille når det faktisk er ute.

E: Finner ingen Nicholololas.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#27
Kleevah her.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#28
Æh, er det ikke det samme som EA-kontoen din eller hvafan? Det var det mailen jeg fikk påsto. Æh whatevz, adder dere imorra.
 

Lodin

Der Waaaah
#29
Rimlig sikker på at du må aktivere kontoen i Steam Origin før den dukker opp, men joda, det er den samme.
 
#30
Lasta ned betaen i går. Meeeeeh. Ja, fancy greier, men det ble uninstall senere på kvelden.

E8500, radeon 4890, 4gig ram var ikke nok til å kjøre alt på LOW komfortabelt. Da gidder jække.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Ville kanskje tippe at skjermkortet ditt er hovedsynderen der, men jeg veit ikke.
 
#32
Morsom fakta, en tysk kompis av meg skulle laste ned betaen i går kveld og ble møtt med en feilmelding som basically fortalte han at fordi tyskera er så jævlig gudfryktige og på grunn av Adolf Hitler og hans litt hissige utenrikspolitikk kan man ikke laste ned betaen før mellom klokken 23:00 - 06:00.

Left4Dead versjonen han spiller har heller ikke blod. Jeg hadde ræga.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#33
Avataren til MattMan er også uttrykket til skjermkortet når det dobbeltklikkes på BF3-ikonet.

EDIT: Lara Croft har lilla blod og det er roboter som blør olje i Command & Conquer.
 
#34
Men faen da, det er jo ikke mer enn 2 år siden jeg kjøpte den PCen. Radeon tallene har jo bare hoppet opp 2000 siden sist? 6890?

Grafikken var stygg og jævlig uansett så jeg er ikke misunnelig. Jeg lover. Det gjorde meg derimot litt nervøs for Skyrim, men vi får se.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#35
Grafikken var stygg og jævlig fordi du kjører det på en radeon 4890 og hadde alt på low... gir ikke dette mening for deg?
 
#36
Hei, jeg kjørte først på Ultra med dårlig framerate og så ALT det stygge. Det minnet om crysis 2 som var regelrett gudsforlatende stygt. Motion blur i tillegg. Brrrrrr.
 
#37
Hehe beta. Jævla brødhuer.
 
#39
Jeg fikk en e-post som kan tolkes som en invitasjon til beta. Vet ikke hva jeg har gjort for å fortjene det, men men. PCen har neppe nok peising til å klare å installere det engang, men jeg skal teste.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
Trengs ikke noen invitasjon for å spille betaen, er bare å peise inn Origin og laste ned.