Sleeper hits på E3?

Kilik

Lokal moderator
Ja, vi har nå alle hørt om Halo 2, neste Zelda, Half-Life 2, MGS3 og andre store saker på E3. Det er rundt 20 spill som har fått veldig mye oppmerksomhet. MEN hva med alle de andre 4980 spillene som ble vist på E3?

Tenkte dette kunne være et emne hvor vi nevner lovende spill som har kommet litt i skyggen for de store oppfølgerne...

Destroy All Humans! (PS2/Xbox), Pandemic Studios
Virker som en meget lovende og morsom tittel hvor man faktisk spiller alien som invaderer jorda og terroriserer menneskene. Målet er som tittelen hentyder å utrydde menneskeheten. Selvsagt er hele spillet krydret med en god dose humor.
Ser her for informasjon og ta spesielt en titt på traileren til spillet: http://www.gamespot.com/ps2/action/destroy...mans/index.html

Geist (GC), n-Space/Nintendo
Vi så en del fra det i fjor, og jeg synes det virket meget lovende da. I år ble det vist en ny film, og det kom en rekke nye bilder. Og jeg må si det virker ganske så artig. Man kan som et slags spøkelse gå inn i andre mennesker - noe vi visste fra traileren i fjor. Nå viser det seg at man kan gå inn i hunder, mus og også gunnere som er festet i taket. Se filmen, så kan du jo se det hele selv.

http://www.gamespot.com/gamecube/action/geist/index.html

Donkey Kong Jungle Beat (GC), Nintendo
Når jeg så konferansen til Nintendo, så trodde jeg de mente et Adventure-spill alá Donkey Kong 64. Men dette er visst noe helt annet. Her får du faktisk bruk for Bongo-kontrollen (den til Donkey Konga), og det virker ganske så artig. Bare les Preview-en på Gamespot, og se traileren.

http://www.gamespot.com/gamecube/action/do...beat/index.html

Min kandidat er:

The Legend of Zelda: The Minish Cup (GBA) Flagship/Nintendo

Dette spillet ser veldig spennende ut. Det blir et 2d isometrisk eventyr med unge Link. Jeg har gledet meg lenge til et slik spill, faktisk helt siden tidlig 90 tallet da The Legend of Zelda: A Link to the past kom til SNES. Spillet virker gjennomført og hele krympe mekansimen virker spennende å prøve ut. At det er utviklet av Flagship, et av Capcoms utviklere (som stod bak de to GBC spillene Oracle of Seasons and Oracle of Ages) gjør det jo enda mer spennende. Grunnen til at jeg tror det blir en "sleeper" er at jeg er redd for at det kommer i skyggen av The Legend of Zelda til GC. Dette bør dere glede dere til!

http://www.gamespot.com/gba/action/thelege...hcap/index.html

Kilik

Lokal moderator
Har du Kazaa Lite innstallert eller noe anti-popup program kjørende? Gamespots bildeserver blir ofte sperret av slike av en eller annen grunn...

Halky

Veteran bruker ;)
Hmmzz, jeg vil nevne The Movies som en litt tittel som ikke er snakket så mye om.

Som navnet til spillet er The Movies, så handler da spillet om og lage filmer i alle varianter og alt som hører med når man lager filmer. Man må hyre inn skuespillere og alt som hører med, selv gleder jeg meg til det kommer ut :D Det ska bli gøy og lage filmer hehe :p
Her finner du mere info om The Movies

Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@15.05.2004, 22.17
Yoot Saito's Odama (GC), Vivarium/Nintendo
Trenger egentlig ikke å si så mye annet, enn at dere burde lese "Hand-On" på Gamespot. Det hele virker ganske så artig.
Sitat fra Gamespot: "Yoot Saito's Odama may very well be the best pinball-skills-teaching game we've ever played, and we've only played this one level."

http://www.gamespot.com/gamecube/puzzle/odama/index.html
Skulle selv til å poste dette spillet, høres spennende ut, og ikke minst, veldig veldig sært.

Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@15.05.2004, 21.21
Hmmzz, jeg vil nevne The Movies som en litt tittel som ikke er snakket så mye om.

Som navnet til spillet er The Movies, så handler da spillet om og lage filmer i alle varianter og alt som hører med når man lager filmer. Man må hyre inn skuespillere og alt som hører med, selv gleder jeg meg til det kommer ut :D Det ska bli gøy og lage filmer hehe :p
Her finner du mere info om The Movies
Hmmzz

nei nå får du gi deg...

Et spill jeg synes har fått for lite oppmerksomhet er Time Crisis: Crisis Zone.

Det skal endelig bli portet fra arcade til PS2. De som bor i Oslo-området har vel kanskje prøvd maskina på RA4, den tiden de var i drift. Denne gangen har man et skjold man gjemmer seg bak, istedet for ting som er rundt på brettene, og man har et maskingevær som våpen. Spillet har også fått en noe høyere vanskelighetsgrad enn dets forgjengere.

Screenshots

Opprinnelig skrevet av Kilik@15.05.2004, 04.33
Destroy All Humans! (PS2/Xbox), Pandemic Studios
Virker som en meget lovende og morsom tittel hvor man faktisk spiller alien som invaderer jorda og terroriserer menneskene. Målet er som tittelen hentyder å utrydde menneskeheten. Selvsagt er hele spillet krydret med en god dose humor.
Ser her for informasjon og ta spesielt en titt på traileren til spillet: http://www.gamespot.com/ps2/action/destroy...mans/index.html
Holden er knapp på dette. Håper de gjør det skikkelig gjennomført og tar helt av med klisjéer.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Dawn of War og Starcraft:ghost.
Ja, da!

Lurtz

Dr. Van Nostrand
S.T.A.L.K.E.R: Shadows of Chernobyl

Innimellom så lurer jeg på om jeg er den eneste som synes dette spillet virker lovende ? :p Spillet har nydelig grafikk, store kule områder som er basert på ordentelig landskap fra Chernobyl, spillet skal ha RPG elementer visstnok, det er biler.
Jeg synes det spillet virker utrolig stemmningsfullt og kult, noen annen som deler de tankene med meg ?

Les mer om det her

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Shadar@17.05.2004, 22.18
Lurtz: Det der er et av årets mest hypede spill. Edge hadde en 5-sider om det i Mai-nummeret sitt. GameSpot har Developer Diaries på det.

Det er knapt en sleeper-hit, det er en sure-fire hit.
Jeg er klar over at det er veldig omtalt på gamespot, ign, edge osv. Det jeg reagerte på var at spillet er heller lite omtalt her på forumet eller Norge generelt. Jeg vet ikke helt hvorfor, jeg har fulgt med på utviklingen av det spillet en god stund nå, men jeg har så å si ikke en eneste gang sett det nevnt her på forumet.

Du har nok rett i at det blir feil å kalle det en sleeper hit, men føler som sagt ovenfor at den gjennomsnittelige spillnordmann ikke har hørt noe særlig om det.