Sleeper hits på E3?

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Kilik@17.05.2004, 13.33
Apropos savnede spill, hva har skjedd med Psychonauts?
Spillet er mer eller mindre ferdig, men de mangler utgiver. Microsoft ga dem på båten og siden det har det ikke skjedd noe nytt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Shaddis
Som de mest oppvakte vet, er Jeffrey Minter om dagen ansatt i Lionhead der han jobber på et spill for GameCube.
Jeg er tydeligvis blant de mest oppvakte. :p
Llamasofts offisielle hjemmeside - riktignok lettere utdatert, men med en del kul info og en fet demo (Grid Runner ++, try it today!).
Llamasoft Archive - mer info om Yak og Llamasoft enn du visste du trengte. ;)

Jeg la ikke merke til så mye nytt om Rome: Total War, men på fjorårets E3 så var dette spillet blant de som fikk skryt. Jeg gleder meg til denne tittelen kommer ut på markedet.

Jeg for min del har mast på STALKER lenge, det er bare at ingen bryr seg. Blir vel anonymt blandt HL2 og Doom 3.

Opprinnelig skrevet av SilentBob+16.05.2004, 11.38-->
<!--QuoteBegin-Don_Corleone
@15.05.2004, 21.21
Hmmzz, jeg vil nevne The Movies som en litt tittel som ikke er snakket så mye om.

Som navnet til spillet er The Movies, så handler da spillet om og lage filmer i alle varianter og alt som hører med når man lager filmer. Man må hyre inn skuespillere og alt som hører med, selv gleder jeg meg til det kommer ut :D Det ska bli gøy og lage filmer hehe :p
Her finner du mere info om The Movies
Hmmzz

nei nå får du gi deg... [/b]
Jeg vet!

Vedder på at The Movies kommer til å bli en hit i Usa.