Slosse trivia

EagleJin

Bear Necessity
#81
Jack, Jack-2, P. Jack, Gun Jack og Jack 5
 

EagleJin

Bear Necessity
#83
/me gjør ikke en D+1+2 med G.Jack på Nilo :p

Teknikken nevnt på forige linje er, som noen sikkert har skjønt, fra Tekken Tag. Hvilken effekt har den, og i hvilke situasjoner (high, low, mid, on ground osv) kan den treffe?
 
#84
Den treffer i high mid og low + ground. I de tre førstnevnte så slås motstanderen litt opp i lufta og ganske langt bakover. Hvis den treffer ground så sklir motstanderen bakover som man vanligvis gjør når noe treffer ground.

Nice enough svar?
 

EagleJin

Bear Necessity
#85
Godkjent. Fyr løs (men ikke som g.Jack eller T.Ogre.. :p)
 
#88
Ehhm...det skal bare være et spm, så skal folk svare. Den som svarer riktig stiller neste spørsmål...

Siden du tok såpass mange, og det egentlig var min tur så tar jeg mitt bare:

Hvor lenge etter KoIF4 er KoIF5?
 

EagleJin

Bear Necessity
#89
Red Hawk: Så kort som en mnd etter.

ivan:
1. Bob
2. aner ikke, for jeg spiller ikke pirkedamer :p
3. 78
4. Hei fant en soulstein eller noe, og ble plutselig fraktet tilbake i tid.

Men det er Hawks som teller. Står i reglene på første siden. Siden jeg vet det er riktig stiller jeg nytt:

Hva heter den nye stillingen til Jin irl?
 
#90
Stillingen heter shikodachi.

Hvorfor er Mitsurugi med i Soul Calibur 2?
 
#93
Er riktig at Heihachi ikke er død i T5, så det er din tur Nilo.
 

EagleJin

Bear Necessity
#95
Forest Law ble utsatt for en trafikkulykke, og sykehusopphold og behandling er svindyrt.
(Han har ikke penger til å komme hjem etter KoIF.)
 
#96
Forest var blitt satt i fengsel også pga at han var grunnen til trafikkulykken. Marshall ikke penger til å 'bail'e (norske ordet var?..) an ut samt det at han ikke hadde penger for å komme seg hjem til USA. Derfor trenger han pengene fra å vinne KoIF5.
 
#98
Blir mye Tekken-relaterte saker her...

Hva er Christie's grunn for å delta i KoIF5?
 

EagleJin

Bear Necessity
#99
Denne gangen er det relatert til sykehus :p

Hun har en bestefar som er svært syk, og behandling og medisin er svindyrt. Hun får høre om KoIF5 og bestemmer seg for å delta for å vinne TZs avanserte teknologi, som kan redde bestefaren hennes.