Smash Bros. Brawl

Lodin

Der Waaaah
er alle final smashene og tja. De ser ikke særlig balanserte ut for å si det sånn. Uansett er de beste Falcon, Luigi og Game & Watch sine.

Rimelig villt ubalansert ja. Men det skal sies at han som spillte Diddy ikke brukte gønnerene under final smashen (som jo er det eneste som gjør skade i det tilfellet), så kanskje det var flere steder de ikke gjorde riktig? Uansett digger jeg Marth og Ike sine... Og alle Starfox-folka... hva faen? Kjedelig! Det samme gjelder begge Llinkene.

Lodin

Der Waaaah
Avhengig av hvor ofte de kulene dukker opp så kommer jeg nok til å slutte å spille Peach ihvertfall. Litt for defansivt at folk bare sovner og masse ferskener hvem som helst kan ete popper opp.
Jaggu ikke sikker på hvem jeg skal gå over til da så dette blir spennende.

Og ja, landmasterne suger. Fortsatt ingen som vet hvor Wolf har fått den fra siden Star Wolf ikke engang har eget moderskip. SAKURAI!!! :argh:

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Det hadde ikke vært så jævlig vanskelig å få Wolf til å kalle in en skvadron med Arwings eller hva antiheltene av romdyra flyr istedet for den tanksen.

Men nei da. Landomasta!

Nåja. Sjekk Peach sin igjen, Lodin. Bowser tar førti skade, og det gir deg en gyldig mulighet til å heale deg, samt gå og smashe motstanderne en etter en ut av banen uten motstand, spesielt om de er skadet fra før. Syns den så ut som en av de bedre Final Smashene, jeg.

Lodin

Der Waaaah
:eng101: Arwingene til Team Star Wolf heter orginalt nok Wolfen. Forøvrig pleier de enten å leie seg transport eller lagre skipa sine hos de som betaler dem for å plage Fox og co.
Hvis jeg var Sakurai hadde jeg droppa å ha tre karakterer og istedet latt Fox, Falco og Wolf samt en fjerde la oss si Leon eller Pigma være samme karakter og skiftes ut akkurat som de andre skifter farge på drakta.

Forøvrig vurderer jeg å gå over til Luigi. Han har alltid vært min nummer to og med den nye smashen hans er han enda bedre. Hva er vel bedre enn å danse rundt til psykedelisk indisk musikk, lage gunnere med pekefingerne som Revolver Ocelot og denge folk i bullet time? :D

Ja se her ja! Dette begynner å se veldig fristende ut.

For min del ligger alle penge på Picha og Sonic, Picha har vært main siden 64... men Sonic ser jo dææven meg kul ut.

Har sommerferie i starten av Juni, noen som veit når spillet kommer ut. Og hvilken controller som er best å bruke?

SITAT(Doctor Downs @ 03.02.08, 00.22) 101282
Har noen lyst til å fortelle en som burde fulgt med bedre hva Final Smash-er er?
[/b]
Det er en ball/item som kommer i ny og ne som du må slå på til den "knuses" den som slår det siste slaget får "final smash" som han/hun bruke når dem vil.

Som vist på vidden:p

EDIT:
Helt enig om Ike og Marth

Ike sin ser ut som en wierd blanding av Squall og Cloud sin combined:p

Lodin

Der Waaaah
Det ærke lov å si de to navna i denne tråden siden det ryktes at de planlegger en "championship Edition!" :argh:

På den annen side hevdes det at Mega Man ikke er med fordi Nintendo fortsatt er grinete fordi Resident Evil 4 blei porta til PS2 så hvem vet.

SITAT(Lodin @ 03.02.08, 02.39) 101300
Det ærke lov å si de to navna i denne tråden siden det ryktes at de planlegger en "championship Edition!" :argh:
[/b]
Det var da pokker så mange regler du skulle ha i denna tråden da:p

Lodin

Der Waaaah
Hvem vet, men det er allerede mer enn nok faggotri til at de kjipe Square folka dine får plass!

Megaman først.

My lord som du sutrer da!
Hva i all verden fikk deg til å tro at jeg ville ha dem med?
Ike sin "Final Smash" minnet meg om deres "limit break"...
ugg

Lodin

Der Waaaah
SITAT(Lodin @ 03.11.06, 19.47) 32067
Spiller det noen rolle for dere uansett? Første dere gjør når dere får kloa i det er jo å skru av items, finne den flateste banen i spillet og nekte folk å bruke halvparten av karakterene. :p
[/b]

På den annen side hevdes det at Mega Man ikke er med fordi Nintendo fortsatt er grinete fordi Resident Evil 4 blei porta til PS2 så hvem vet.
[/b]
Hva mener du med det egentlig?

Lodin

Der Waaaah
Å snute, må jeg møke gjennom 30 spillposter for å finne den ene bloggen som nevnte det? <_<

Tydligvis

Men jeg greier det ikke. Vistnok var noen folk fra Nintendo så sure på Capcom fordi de slapp Resident Evil 4 på PS2 og PC. De gjorde Wii-slippen gæren eller noe.

Jeg husker ikke hva det gjalt lenger?

EDIT: Hvis du vil se hvor jeg slutter å fungere så er det her. Bare se, jeg funker ikke lenger.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Virker som at ALLE de "avanserte teknikkene" er tatt ut av Brawl. Det inkluderer alle typer wave dash og dancing, l-canceling, shffls osv.

Idiotene på Smashboards som bare ville ha en patch til Melee griner.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av LoneDragon
I have listened to the Smash Bros Brawl soundtrack. It contains a remix of the castle theme from Super Mario World, a dance track made up of Donkey Kong arcade sounds, a metal version of Gourmet Race from Kirby Superstar and Tetris: Type B. With vocals.

And if that wasn't enough, it also contains a remix of the Airship theme from Super Mario Bros. 3. It is a religious experience. There is a God and He works at Nintendo.