Og...der var også Freeloader sendt. Da håper jeg det blir Brawling til neste uke.
Tenkte forøvrig jeg skulle legge ut en gjennomgang om hvordan man skal få Brawl til å virke:
Punkt 1: Forsikre dere om at dere har en tv som støtter 60Hrz. Gå inn på Wii-instillingene og still Wii'en til 60Hrz. Når dere da starter opp Brawl, må dere velge 60Hrz der og, 50Hrz vil ikke funke.
Punkt 2: Ikke bruk RGB-kabel. Den funker ikke. Standardkablene funker, og det samme gjør komponent for de som har det.
Punkt 3: Så til selve startinga av spillet. Klaymen posta ett sitat for litt siden i Freeloader topicet av en kar som ikke hadde fått Brawl til å starte, og jeg tror det er her han gjorde feil. Her er den riktige framgangsmåten:
1. Putt inn Freeloader. Vent til bildet blir distorta av noen streker som går tversover skjermen (jeg posta til en video tidligere i Freeloader topicet hvor du kan se hvordan det ser ut). Vent til Wii'en slutter å arbeide/ikke finner noen disk. Ta så ut Freeloader.
2. Det er her vedkommende Klaymen siterte dreit seg ut, tror jeg. Putt så Freeloader inn igjen. Vent på strekene, og ta ut Freeloder.
3. Nå skal du putte inn Brawl. Når Brawl har loada, vil det spørre om en oppdatering. Denne må du akseptere for at Brawl skal funke. Oppdateringen vil ikke ødelegge Wii'en din. Ta ut Brawl.
4. Sett inn Freeloader, vent på streken, ta ut Freeloader, sett inn Brawl.
5. Nå spiller du Super Smash Bros. Brawl
Denne gjennomgangen gjelder bare for første gang du spiller Brawl. Senere vil du bruke de to siste punktene. Håper det var noen som leste noe de ikke vet fra før